Gå til innhold

MotoGP


Anbefalte innlegg

  • 5 måneder senere...
Videoannonse
Annonse

Så jeg måtte kjøpe hele Viasat sports pakken, bare for å få med meg denne serien, det er 250kr måneden for 2 løp pr. måned.

 

Vel så første race i dag, som forventet var yperste klasse den kjedeligste, mens de to mindre klassene hadde mye action, med kamp i teten helt til slutten.

Hvis jeg ikke tar helt feil så sender Motogp.com alle løp i HD stream for 2012 sesongen.

 

bare koble opp til tv'en, ikke minst du slipper de dårlige Norske kommentatorene..

 

99euro samt tilgang på alt av treninger,eldre løp helt tilbake til 1990.

Lenke til kommentar
  • 7 måneder senere...

Her var det dårlig med respons.

 

Hærlig at Rossi har signert for Yamaha til neste sesong, synd han ikke fikk det til i Ducati men håper han kommer til sitt gamle jeg igjen med Yamaha ;)

 

Spennendes race sist, synd Pedrosa ble for sterk for Lorenzo.

 

Har egentlig funnet ut at det er litt gøyere å se moto3 og moto2 til tider, Mer jevnt og fighting der ;)

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Jeg fikk interessen for sporten etter å ha spilt moto gp spillene på ps2. Tror første løpet jeg så var når rossi kjørte ut gibernau i siste svingen før mål. husker det veldig godt, det var vel i 2002 tror jeg? Var kun 12 år da så fikk ikke sett så mange av løpene, var mest spillene det gikk i. Men har prøvd å fulgt med på det siden 2006/07, sett litt løp innimellom når jeg fikk sjangsen. Har vært litt av og på men fikk sett meste parten av debut sesongen til lorenzo og litt løp innimellom, men så var det egentlig tilfeldig i år at jeg bladde gjennom kanalene og oppdaga at det var løp på le mans. Så tok interessen seg skikkelig opp igjen og har fått med meg alle løpene siden. Fått sett mye av moto 2 og moto 3 også. Så gleder meg til neste sesong til å se rossi tilbake igjen i yamaha. Spent på hvordan Marquez kommer til å gjøre det og.

 

Men jeg kom til å tenke på en ting, hva skjedde meg Sturla Fagerhaug. Fikk han ikke ny kontrakt eller, sist jeg huska kjørte han noen wildcards i 125 og kjørte vel en hel sesong året etter?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Følger selv med på MotoGP og gleder meg til 2013-sesongen!

 

Siden jeg er fan av bil og MC fra Italia så trenger jeg vel neppe si hvilket team jeg holder med. Håper bare de kan få det litt bedre til i år.. blir spennende å se hvordan det går med de nye førerene!

 

Siden Stoner kjørte bra på Ducati, bør det snart komme noen andre som kan håndtere disse syklene..så får krysse fingrene! :)

Ang hvem som vinner sesongen legger jeg min tro på Pedrosa. Fortsetter han slik han avsluttet i fjor, kan det bli bra!

Lenke til kommentar

Følger selv med på MotoGP og gleder meg til 2013-sesongen!

 

Siden jeg er fan av bil og MC fra Italia så trenger jeg vel neppe si hvilket team jeg holder med. Håper bare de kan få det litt bedre til i år.. blir spennende å se hvordan det går med de nye førerene!

 

Siden Stoner kjørte bra på Ducati, bør det snart komme noen andre som kan håndtere disse syklene..så får krysse fingrene! :)

Ang hvem som vinner sesongen legger jeg min tro på Pedrosa. Fortsetter han slik han avsluttet i fjor, kan det bli bra!

Hvis du er Stoner fan

http://www.gaskrank....e-final-lap.htm

Casey Stoner: The Final Lap: Thanks for the Memorys Champ!

 

Jeg har en god følelse ang Rossi for 2013, jeg tror noe ganske bra skjer i den garasjen i år..

 

Tror det blir en kamp mellom

Pedrosa

Lorenzo

Rossi

med noen outsidere må se neste test før jeg kan si noe med god sikkerhet.

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

BBC og Britisk Eurosport i UK

Speed i USA

Network TEN/ Channel One i Australia(Og Papa Guinea av alle mulige steder)

Viasat Motor i Sverige og Norge

TV Puls i Danmark.

 

Satser på at det kun er Norsk, Svensk, Dansk og Engelsk som er aktuelt? :)

 

Selv har jeg ikke sett på MotoGP på mange år. Sist gang var vel når Sete Gibernau var den største trussel som Rossi hadde. Kan det ha vært rundt 03, 04 ett sted.

Endret av Stoddart
Lenke til kommentar

jeg pleier betale for motogp.com så koble mac til tven, misliker sterkt de Norske kommentatorene, likte godt de på Eurosport men ikke de på Viasat høre på folk som kan 20% av hva du selv kan blir helt idiot, mulig BBC har noen gode men usikker på hvilke kanaler man kan få i Norge som sender Gp.

 

Sepang, Rossi-nr 3. ;)

http://www.motogp.co...epang+Test+2013

Endret av DaniNichi
Lenke til kommentar

Å få sett britisk TV er det minste problemet ;) Har en VPS i UK og kjører SSH-proxy når jeg ser for eksempel F1 og Top Gear live. Noen som da kjenner til dekningen BBC har på MotoGP? Er det slik som i Formula 1 en god build-up og slikt eller starter sendingen 5 minutter før løpet starter? Jeg mener, hvor mye insight vil en få i annet enn det som kun skjer på banen.

Lenke til kommentar

Tror BBC har en god coverage av Motogp, en ifra selve motogp kommentator gruppen gikk til BBC rundt 2010/11.

 

Alle de har god kunnskap om gp men ingen slår Nick Harris, gromt høre på alt han kan og Gavin Emmett er grei å ha i de tilfellene Nick får et lite anfall av dement :p

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 4 uker senere...

Helt gromt av Dovi, siste jeg ventet meg..

 

Rossi tror jeg nok vil hevde seg imorgen, men tror nok ikke han vinner..

 

Cal lurer jeg vrikelig på om greier ha tempo inne til de siste rundene, jeg tror nok han faller av de siste 4-5rundene..

 

Blir nok mellom Pedrosa,Lorenzo om de holder seg på 2hjul..

 

Wildcards for 1 plass er Marquez,Rossi,Cal..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...