Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Sjekke klasselister


Anbefalte innlegg

Skal starte på VGS neste uke og er spent på hvem jeg vil få som nye klassekamerater. Hvordan er det mulig å finne klasselistene? Det står ingenting på hjemmesiden til skolen jeg skal begynne på. Men er det mulig å finne det ut på It's Learning ved å få tilsendt nytt passord på mail (siden jeg ikke har logget meg inn der før)?

Takker for svar :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+56132

Skal starte på VGS neste uke og er spent på hvem jeg vil få som nye klassekamerater. Hvordan er det mulig å finne klasselistene? Det står ingenting på hjemmesiden til skolen jeg skal begynne på. Men er det mulig å finne det ut på It's Learning ved å få tilsendt nytt passord på mail (siden jeg ikke har logget meg inn der før)?

Takker for svar :D

 

Hva med å forsøke å ta en telefon til skolen, eller gå til skranken?

Lenke til kommentar

Dette virket i hvert fall i fjord:

 

Gå inn på et fag på It'slearning og trykk på deltakere :) Der bør alle i klassen stå.

Når jeg trykker på fag på hovedsiden, kommer det bare opp: IKT Elev. Hvis jeg går inn på Skolearena og trykker "Fagene med gruppelister", kommer det ingenting opp :(

Edit: Det at hjemmesida til skolen min er nede, kan det bety at de oppdaterer listene?

Endret av jespio19
Lenke til kommentar

På itslearning kan det gjøres ved å trykke på Søk - Søk etter brukere - Finn hierarki. Da skal det komme en liste over skoler i fylket, og da kan du bare velge skole, for så velge klasser. Slik funker det i hvert fall i Vestfold. smile.gif

Prøvde det nå, og det dukket bare opp noen ansatte. Tror ikke listene er lagt ut enda dessverre... Får prøve igjen om noen dager ;)

Lenke til kommentar

På itslearning kan det gjøres ved å trykke på Søk - Søk etter brukere - Finn hierarki. Da skal det komme en liste over skoler i fylket, og da kan du bare velge skole, for så velge klasser. Slik funker det i hvert fall i Vestfold. smile.gif

Prøvde det nå, og det dukket bare opp noen ansatte. Tror ikke listene er lagt ut enda dessverre... Får prøve igjen om noen dager ;)

 

Prøvde jeg og, fungerte utmerket :D

Lenke til kommentar

En del skoler flytter rundt på elever når de lager klassene for å få en ønsket fordeling av kjønn, karakterer, bosted og andre parametre. Dermed er det godt mulig du kan se klasselister i uka som kommer men at folk flyttes rundt omkring fram til skolestart.

Dermed ville jeg ikke legge veldig mye følelser i hvilken klasse du ender opp i før ihvertfall første skoledag.

 

Cobos

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...