Gå til innhold
Trenger du skole- eller leksehjelp? Still spørsmål her ×

Sjekke klasselister


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Man må ha passord (som man får ved skolestart) for å komme inn på fronter / it's learning. Ellers er det ikke vits i. Så siden trådstarte skal begynne på VGS, er det ikke mulig for han å sjekke dette før første klassetime. :)

 

Dette stemmer jo ikke i alle tilfeller, just saying. smile.gif

Lenke til kommentar

En kamerat av meg (som begynner på en annen skole) hadde også funnet klasselistene sine. Tro det bare er skolen min som er litt tregere til å oppdatere, eller så får vi ikke klasselistene før skolestart. Men det gjorde vel ikke noe at jeg logget meg inn på ITL før jeg i det hele tatt har startet på skolen?

Lenke til kommentar

For dere som veit hvilken klasse dere har kommet i, men ikke hvem det har kommet i klasse med(It'sLearning): Søk - Søk etter brukere - Finn Hieraki - Finn fram skolen du går på - Finn fram klassen du er i - Trykk på søk

 

I Vestfold (som jeg vet), gjøres det enkelt ved å gå inn på Itslearning, for så å finne skole og klasse.

Åh? Jeg finner ikke ut om hvilken klasse jeg har kommet i enda (2. klasse)

Lenke til kommentar

Men har kommet meg inn på Itslearning da... :D

 

Hvordan fikk du tilgang til its learning når du ikke har fått utlevert brukernavn og passord fra skolen enda? :)

 

Jeg fikk melding fra Hfk-skole i går rundt 20:00.. Fikk brukernavn og pw til fronter/itsl. Min gamle itsl har blitt slettet. De som begynner tip her(I Hordaland, Knarvik) har ikke fått. De må svare på om de skal gå mekanisk eller kjemi.

Lenke til kommentar

Men har kommet meg inn på Itslearning da... :D

 

Hvordan fikk du tilgang til its learning når du ikke har fått utlevert brukernavn og passord fra skolen enda? :)

Du må gå inn på Itslearning fra skolesiden din, slik at du blir sendt videre til der du skal logge inn. Så trykker du "glemt passord". Da må du skrive den samme e-posten som du brukte til MinID. Da vil du få en mail hvor du får vite brukernavn og en ny link slik at du kan lage deg et passord. Og da har du fått både brukernavn og passord ;) Forståelig?

Lenke til kommentar

Men har kommet meg inn på Itslearning da... :D

 

Hvordan fikk du tilgang til its learning når du ikke har fått utlevert brukernavn og passord fra skolen enda? :)

Du må gå inn på Itslearning fra skolesiden din, slik at du blir sendt videre til der du skal logge inn. Så trykker du "glemt passord". Da må du skrive den samme e-posten som du brukte til MinID. Da vil du få en mail hvor du får vite brukernavn og en ny link slik at du kan lage deg et passord. Og da har du fått både brukernavn og passord ;) Forståelig?

 

Supert! Tusen takk for svar :)

Lenke til kommentar

Men har kommet meg inn på Itslearning da... :D

 

Hvordan fikk du tilgang til its learning når du ikke har fått utlevert brukernavn og passord fra skolen enda? :)

Du må gå inn på Itslearning fra skolesiden din, slik at du blir sendt videre til der du skal logge inn. Så trykker du "glemt passord". Da må du skrive den samme e-posten som du brukte til MinID. Da vil du få en mail hvor du får vite brukernavn og en ny link slik at du kan lage deg et passord. Og da har du fått både brukernavn og passord ;) Forståelig?

 

Hei igjen!

 

Jeg gjorde som du sa, men fikk kun opp denne meldingen når jeg prøvde din metode: Du kan ikke endre passordet for noen av kontoene som er knyttet til denne e-postadressen.

Er det da noe håp i form av alternative metoder?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...