Gå til innhold

xp 2500+ problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
nå skjønner jeg ingen ting.. Tp rating wtf er det? alt jeg vet er at det står 2900hmz i oppstartet å at de fleste får 3200hmz til kjøling bruker jeg en kompressor som sto i en frys.. funker faktisk veldig bra har bedre kunskap om slike ting enn om pc hardware så er veldig god kjøling

 

Nå er det på tide å vise oss et WCPUID screenshot...

Lenke til kommentar

rart, Jeg har Abit kortet jeg og, og der står det 2190 Mhz når jeg starter opp, ikke for eksempel xp3100, så det betyr vel at du faktisk kjører på 2900 mhz :o Jeg vil ha sånn kjøling som deg! :D Kan du forklare litt mer om den kompressoren?

 

OK, gå inn i BIOS, gå på soft menu III eller hva det er og skriv hva som står på FSB og MP, sp kan vi se om du kjører på 2900 Mhz eller ikke.

Lenke til kommentar

kompressoren står rett over cpu montert i kabinett døra.. det går en slange fra den gjennom en kjøleblokk som er montert på Cpu jeg bruker nå vanelig gir olje faktisk(som er beregnet på bil er det ann olje med bedre varme kapasitet??) på resten av utstyret har jeg vanelig kjøling dere spørr om så mye jeg ikke har pæiling på.. alt var jeg villle vite hvorfor jeg ikke kom høyere sorry...heh

Lenke til kommentar
nå skjønner jeg ingen ting.. Tp rating wtf er det? alt jeg vet er at det står 2900hmz i oppstartet å at de fleste får 3200hmz til kjøling bruker jeg en kompressor som sto i en frys.. funker faktisk veldig bra har bedre kunskap om slike ting enn om pc hardware så er veldig god kjøling

 

Nå er det på tide å vise oss et WCPUID screenshot...

 

ja kan jeg sikkert hvis du sier hva det er for noe.,.

Lenke til kommentar

Altså her sitter du å sier at du har bedre greie på kjøling enn på Hardware... dreit vel på leggen her ?

 

Altså la meg forklare meg litt :

 

Kanskje grunnen til at du ikke får til er at du ikke skjønner hvilken begreper du bruker, hva en pese er, eller hva du driver med i første omgang... men trenger du skikkelig kjøling, legg hovedkortet i ei bøtte vann, da stiger temperaturen aldri over den tempen vannet har, og fryser du den ned i tillegg kan du klokke til bortimot uendelig (detta fåkke onkelen din sjekket da man fysisk ikke kan komme under frysepunktet nedi der ha holder til)

 

Ahhhhhhhhhhhh, kompressor montert i kabinett-døra ja... sorry ass folkens men må bare anklage detta menneske for å være temmlig tilbakestående, og har vel knappt nok sett en fryserkjøler før, har ihvertfall ikke sett bak en å sett på størrelsen på den...

 

Altså detta vil jo tilsi at døra de er noe sånnt som 20-30cm tykk, normal høyde og bredde !

 

Jeg kan garranter at det IKKE vil fungere på noen som helst måte... Prove me wrong -KID, detta skal jeg ha bildet på, må sende inn til "Humor på Fredag" på DinSide.no... (har du bilde kan jeg ordne mailadresse til deg, sånn som man sender elektronisk post med)

Lenke til kommentar
Altså her sitter du å sier at du har bedre greie på kjøling enn på Hardware... dreit vel på leggen her ?

 

Altså la meg forklare meg litt :

 

Kanskje grunnen til at du ikke får til er at du ikke skjønner hvilken begreper du bruker, hva en pese er, eller hva du driver med i første omgang... men trenger du skikkelig kjøling, legg hovedkortet i ei bøtte vann, da stiger temperaturen aldri over den tempen vannet har, og fryser du den ned i tillegg kan du klokke til bortimot uendelig (detta fåkke onkelen din sjekket da man fysisk ikke kan komme under frysepunktet nedi der ha holder til)

 

Ahhhhhhhhhhhh, kompressor montert i kabinett-døra ja... sorry ass folkens men må bare anklage detta menneske for å være temmlig tilbakestående, og har vel knappt nok sett en fryserkjøler før, har ihvertfall ikke sett bak en å sett på størrelsen på den...

 

Altså detta vil jo tilsi at døra de er noe sånnt som 20-30cm tykk, normal høyde og bredde !

 

Jeg kan garranter at det IKKE vil fungere på noen som helst måte... Prove me wrong -KID, detta skal jeg ha bildet på, må sende inn til "Humor på Fredag" på DinSide.no... (har du bilde kan jeg ordne mailadresse til deg, sånn som man sender elektronisk post med)

 

 

 

:lol::lol::lol:

 

må si meg enig med deg. Den dårligte løgnen jeg har sett på lenge :lol:

Lenke til kommentar

Men vi har da fått han til å skjønne at folk faktisk har litt kunnskaper her på forumet da....

 

Kan jo ikke forvente at han kan forsvare seg når han ikke engang forstår hva vi spørr om :)

 

Syntest dissa trådene er litt morsomme jeg da, ihvertfall når de er så hinsidiges teite og han gjør et parr forsøk i begynnelsen, og at alle andre skjønner at detta bare er tull og pjatt :)

 

Litt morro må man jo ha det i ny og ne ?

Lenke til kommentar

det er åpenbart at gutten ikke kan mye om pc, men kanskje ham mente xp2900+, at han har overklokket den fra xp2500+ til xp2900+. Mange av mine venner som ikke har peiling på pc, sier at de har 2800 Mhz, når de egnetlig har xp2800+, trenger ikke å mobbe gutten, og ihvertfall ikke onklen hans.

 

please, vis dere vil "mobbe" han, så send han PM.

 

håper en moderator stenger tråden.nok person angrep.

Lenke til kommentar

Du, våkn opp da... her sitter moderatorene og ler seg skakke selv, og når du sier at man har en kompressor fra et kjøleskap som kjøling, da har man DEFFINITIVT IKKE greie på spøken han engang prøver å dra her....

 

Og onkel fra hvor var det?? Indonesia ??

finnes ikke to sånne løker i verden da !

Lenke til kommentar

Og det var jo han som angrep først ???

 

Er da vel lov å fortelle han at han tar feil ??

 

Folk spørr jo først om han kan ha missforstått betegnelsene, og han bare drar det vidre, da får ha tåle det !

 

Er sikkert akuratt dette han vil oppnå med en sånn topic åsså, og vi gir han det, men har ikke noen dårlig samvittighet for det, ser på dette som un derholdning jeg, hvis ikke hadde jeg ikke hengt med på tråden....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...