Gå til innhold

xp 2500+ problem


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
alså jeg har klokket den til 2900hmz men det plager meg når jeg ser de fleste med denne cpuen klarer 3200hmz.. jeg kjøpte just ny pc og er ganske ny på dette med hardware har crosair minne og Abit Nforce2 v2.0 hk tempen er også litt høy 58grader ved 1,9volt noen tips?

Hvordan kjøling har du? Vann/peltier? Fase?

Anyway: jeg tviler på at du har klart og klokke den til 2,9GHz...

 

Og det heter MHz ikke hmz.

Lenke til kommentar

cpuen var det min onkel som sente meg fra indonesia for 3 måender siden ca har just satt den i Pcn han er sånn skikkelig data geni skrulling helt syk. han sa det va en konge cpu derfor jeg er litt skuffa når jeg booter pcn står det nå 2948hmz det er det høyeste jeg har klart å få den.. skjønner lite når jeg ser dere andre med 3200hmz hva mener dere med Rating? eller hva dere kalte det?

Lenke til kommentar

Skulle nesten tro at du driver gjøn med oss her, håper nesten det for din del :o .

 

En AMD Athlon XP2500+ har en klokkefrekvens på 1833 MHz

En AMD Athlon XP3200+ har en klokkefrekvens på 2200 MHz

 

Hvis du kjører din prosessor på 2948 MHz ja da har du en meget RÅ prosessor. Skjønnner du ikke hva disse personene her i tråden prøver å fortelle deg?

Lenke til kommentar

Hei :)

 

Poenget er at XP3200 ikke opererer på 3200MHz, men på en mye lavere frekvens. Grunnen til at den heter XP3200, er at den skal være tilnærmet like rask som en P4 på 3,2GHz...

 

Med andre ord, du har klokket den til godt over XP3200 ytelse...

 

Håper du skjønner mer nå...

Lenke til kommentar
nå skjønner jeg ingen ting.. Tp rating wtf er det? alt jeg vet er at det står 2900hmz i oppstartet å at de fleste får 3200hmz til kjøling bruker jeg en kompressor som sto i en frys.. funker faktisk veldig bra har bedre kunskap om slike ting enn om pc hardware så er veldig god kjøling
Hva e steppingen? Hvilke innstillinger kjører du FSB/MP på?

 

Er redd for at dette er bull, hadde ikke det var for at du hadde Abit Nforce2 (AMD) hadde jeg trodd du hadde tatt feil mellom Intel og AMD.

 

Jeg tror du lyver :o

Lenke til kommentar

Vel la meg prøve å avsløra at detta er en hoaks da, hvilken olje er det på denne kompressoren du bruker og hva er det som skaper kjølingen ? Glykol eller medie ?, og hva slags ??

 

Og hva står på CPU`n din ? , mener type ting for å formiddle kjølingen, eller ta bort varmen om du vil ?

Lenke til kommentar

det står jo xp 2500 i overskriften din

hvordan vet du dette da..!når du snakker om mhz som kommer opp på skjermer når du starter den(poster)

 

hvis du går inn på kontrollpanel/ytelse og velikehold/system..der skal det stå hvilken xp(cpu)du har....

 

og hvordan virker denne"kompressoren" din....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...