Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Var utro mot kjæresten - ble smittet av klamydia!


Anbefalte innlegg

Som topic sier, var jeg utro mot kjæresten. Ser helst at folk holder tilbake moralprekenen mot dette, og heller hjelper meg med et stort problem jeg sitter overfor. (Kan nevne at utroskapen som skjedde her, føler jeg stor anger mot og kommer ikke til å gjenta seg, derfor kommer jeg ikke til å fortelle om det som har skjedd).

 

OK.

 

Fikk konstatert klamydia av legen i dag. Jeg fikk piller mot det, som jeg må ta 1 uke fremover, før jeg blir frisk. Nå har det seg at kjæresten min kommer hjem om 4 dager, etter et opphold i utlandet i 2 måneder. Hva skal jeg gjøre??? Hun forventer sex, og jeg ser ingen løsninger akkurat nå.

 

Så vit meg bekjent, kan jeg ikke ha sex før klamydiakuren er over og jeg er ferdigbehandlet. Akkurat nå ser jeg ikke mange løsninger. Er det noen her med legeerfaring som vet om jeg kan øke dosene med piller for å bli raskere frisk? Eventuelt noen gode råd å komme med for å unngå sex....

 

Alt settes pris på med stor takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

lyv på deg en sykdom?. f.eks at du har influensa symptomer.

du vil gjerne vente 2-3 dager med kyssing, sex pga smittefare og at du ikke føler deg bra.

kanskje kjøpe inn litt hostesaft, c-vitamin drops etc for å forsterke skuespillet for henne?

 

edit: står det ikke bakpå biolakartongene at produktet forsterker effekten til antibiotika?

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Du har også et tredje valg:

 

Bland inn klamydiapillene i maten hennes, uten at hun vet det. Peanøttsmøt etc. Vet om en fyr som faktisk gjorde dette.

 

Er jo bare et par piller det er snakk om, burde ikke være helt umulig.

 

Du kan dog være sikker på at dette sikrer deg en plass i helvete.

 

 

Jeg ville i alle fall brukt denne metoden.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du har også et tredje valg:

 

Bland inn klamydiapillene i maten hennes, uten at hun vet det. Peanøttsmøt etc. Vet om en fyr som faktisk gjorde dette.

Hvorfor? :love:

 

Ifølge TS vil det være vanskelig å ikke ha sex med henne når hun kommer hjem. Dermed kan vi anta at hun også vil få klamydia.

 

Forhold bygd på løgn og manipulasjon = Beste forhold

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...