Gå til innhold

Går det an å skifte brukernavn?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er mulig men vi skifter ikke brukernavnene til alle som vil det.

 

Bare hvis det er dummere enn det nicket en har fra før ? :p

 

Det en eventuelt kan gjøre, om det er veldig viktig for en, er å lage en ny konto. Selvfølgelig mister du postcounten din, men postcounten er vel ikke alt her i verden ?

Lenke til kommentar
Det er mulig men vi skifter ikke brukernavnene til alle som vil det.

 

Bare hvis det er dummere enn det nicket en har fra før ? :p

 

Det en eventuelt kan gjøre, om det er veldig viktig for en, er å lage en ny konto. Selvfølgelig mister du postcounten din, men postcounten er vel ikke alt her i verden ?

 

Jo :wink:

Lenke til kommentar
Vi pleier som sagt ikke og skifte brukernavnene til folk.

Hva er da grunnen til at noen få har fått byttet brukernavnet sitt? Jeg tenker da på BBC (borre), Ecthelion (B|Real), John Abrahamsen (MrA|), intel_guru (amd_guru), TorgeirS (HoVeSkOt) (samt deg selv, selvfølgelig), og sikkert et par til.

Lenke til kommentar
Jeg fikk skiftet brukernavnet mitt fra piss of shit til Zemeckis :wink: Sendte bare en pm til yummy og skreiv med en begrunnesle på hvorfor jeg ville skifte brukernavnet mitt :wink:

 

Det er forståelig at du fikk skiftet brukernavn, du hadde bedt om det i en annen tråd hvis jeg ikke husker feil. Har selv spurt om å bytte brukernavn men fikk som svar "Vi bytter ikke brukernavn lengre" så det er vel enkelte som får lov.

Lenke til kommentar
Vi pleier som sagt ikke og skifte brukernavnene til folk.

Hva er da grunnen til at noen få har fått byttet brukernavnet sitt? Jeg tenker da på BBC (borre), Ecthelion (B|Real), John Abrahamsen (MrA|), intel_guru (amd_guru), TorgeirS (HoVeSkOt) (samt deg selv, selvfølgelig), og sikkert et par til.

Det er på grunn av at i en periode så byttet moderatorene alias til brukerene her på forumet, men de har tydelig vis fått så mye arbeid med å bytte nick at de vil ikke bytte alias mere, med mindre det er et "Uheldig" nick som "Jente16" eller "Ueland85" ;)

 

Og, her sitter vi...med et nick som vi hater og ingen vil gjøre noe med det :(

Lenke til kommentar

Tviler på at moderatorene på forumet har adgang til databasen. Man må inn på administrasjonspanelet, brukeradministrasjon, inn på den enkelte brukeren, bytte nick og trykke ok for å bytte nick. Forståelig om ikke alle gidder å ta seg tid til slikt. Vanlige moderatorer på phpbb har ikke access til dette uansett.

Lenke til kommentar

Vi bytter ikke nick ettersom det krever en administrator for å gjøre det - og personlig har jeg mye viktigere ting å ta meg til enn å bytte nick til en hel gjeng med brukere. Men i tilfeller der jeg er i godlyne og nick'et kan være litt... uheldig valgt, eller åpenbart er trøblematisk - ja, da hender det at jeg yter litt ekstra service. :)

Lenke til kommentar
Vi bytter ikke nick ettersom det krever en administrator for å gjøre det - og personlig har jeg mye viktigere ting å ta meg til enn å bytte nick til en hel gjeng med brukere. Men i tilfeller der jeg er i godlyne og nick'et kan være litt... uheldig valgt, eller åpenbart er trøblematisk - ja, da hender det at jeg yter litt ekstra service. :)

 

Så det går ikke ann å kjøpe deg ved å sende penger eller blomster på døren din ol?? :lol:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...