Gå til innhold

Kjører MW2 på HP Pavilion?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror nok at den skal kunne kjøre mw2, og en del andre spill. Det man først og fremst trenger når det gjelder spill er grafikkort og dedikert videominne, en datamaskin med 2gb dedikert burde klare det lett, og grafikkortet ditt er ganske godt.

Lenke til kommentar

hvorfor skal han holde seg unna? når du sier a må du si b.

denne vil da fint kjøre mw2, eg har billigvarianten av denne maskina med dårelig skjermkort, http://www.elkjop.no/product/data/barbar-pc/HPG61113EO/hp-pavilion-15-6-barbar-pc-g6-1113eo og eg er kjempefornøgd med pcen. eg bruker den hovedsakli til film og internett da men har testa mw2 på den og, men pgr av det dårelige skjermkorte som er i den må eg kjøre 1024x768 men da fungerer det fint uten hakk.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Dersom du har tenkt til å kjøpe den, så anbefaler jeg deg å holde deg unna.

Valgte å kjøpe den, men skjønner ikke hvorfor jeg skulle holde meg unna? Er godt fornøyd med den ^^

Fordi HP er noe drit. Det kommer du til å legge godt merke til ;)

 

Tja, jeg kan med andre produsenter som produserer større dritt, if u know what i mean... Acer, f.eks. Som gaming-pc ville jeg gått for asus, dustinhome har en veldig god gaming/skolepc til 7k!

Lenke til kommentar

HP er fremdeles noe drit. Største driten _ever_.

 

Du utdyper ikke meningen din noe særlig...

På hvilket grunlag påstår du at HP er noe dritt?

Min erfaring med HP er at de gir mye pc for pengene. De bruker også helt greie komponenter. Når det gjelder bygge kvalitet så vil jeg si at de er helt gjennomsnittelige. Men det jeg liker best med HP er at de er flinke med å gi opplysninger om hardware. Så de er greie når man ønsker å oppgradere.

 

Det finnes selvfølgelig bedre laptoper. Men om man tar pris og kvalitet i betraktning så tror jeg du skal lete for å finne bedre kjøp i mellom klassen. HP har stort sett gode laptoper for vanlige forbrukere.

 

De har dog hatt noe problemer med batteriene sine. Men dette har de rettet opp ved å kalle tilbake en god del av dem.

 

:innocent:

Lenke til kommentar

HP Pavillion DV6-2059so

 


  •  
  • 1 - Den viser bare prosentvis strøm igjen, så jeg får ikke vite tiden i minutter.
  • 2 - Når den går mot 13% strøm igjen så får jeg en advarsel. Da henter jeg laderen, og skal til å sette den inni, men legger merke til at jeg plutselig har fått 50% strøm igjen. Jeg lar derfor laderen ligge, og setter meg på pcen igjen. Når den da igjen nærmer seg 13% skrur seg den bare av uten noen form for advarsel.
  • 3 - Når pc'en har lite batteri, er avslått og laderen ikke står i så skrur den seg av en eller annen grunn . Det tar da 5 sekunder før den skrur seg av (pga. lite batteri), men starter da opp igjen 5 sekunder senere. (Ganske irriterende, ettersom at pc'en brøker helt grasalt når den starter opp.)
  • 4 - Når pc'en lader seg så blinker et lys, og står i et sekund, og går av i et sekund. Etter en god stund med laderen i og pc'en av så begynner den å lage en surrelyd i takt med lyset. Det ender opp med at jeg må dra utav laderen.
  • 5 - Den starter ikke med lader i, dette gjør at jeg må ta laderen utav under oppstarten, og så sette den inn igjen.
  • 6 - Idler på 50+/- grader. Under load går temperaturen opp til 100 grader, for så å slå seg av pga. overoppheting. (Serriøs brannfare)
  • 7 - 'Lade'lyset lager lyd i takt som det går av og på.
  • 8 - Dersom laderen blir tatt på tuppen (ofte når du skal sette den i) så får du et godt lite støt.
  • 9 - Windows 7 sluttet å virke, og jeg skulle ta i bruk ''Recovery''-partisjonen laget av HP. Det gikk selvfølgelig ikke, og jeg måtte legge inn Linux.
  • 10 - (Ja, ti feil med én pc) Lyden slutter ofte å virke, og det helt uten videre. Den ene høyttaleren synes at det er veldig kjekt å slå seg av midt under en film også. (Er en på venstre og en på høyre)

Endret av QuickForceHD
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

HP Pavillion DV6-2059so

 


  •  
  • 1 - Den viser bare prosentvis strøm igjen, så jeg får ikke vite tiden i minutter.
  • 2 - Når den går mot 13% strøm igjen så får jeg en advarsel. Da henter jeg laderen, og skal til å sette den inni, men legger merke til at jeg plutselig har fått 50% strøm igjen. Jeg lar derfor laderen ligge, og setter meg på pcen igjen. Når den da igjen nærmer seg 13% skrur seg den bare av uten noen form for advarsel.
  • 3 - Når pc'en har lite batteri, er avslått og laderen ikke står i så skrur den seg av en eller annen grunn . Det tar da 5 sekunder før den skrur seg av (pga. lite batteri), men starter da opp igjen 5 sekunder senere. (Ganske irriterende, ettersom at pc'en brøker helt grasalt når den starter opp.)
  • 4 - Når pc'en lader seg så blinker et lys, og står i et sekund, og går av i et sekund. Etter en god stund med laderen i og pc'en av så begynner den å lage en surrelyd i takt med lyset. Det ender opp med at jeg må dra utav laderen.
  • 5 - Den starter ikke med lader i, dette gjør at jeg må ta laderen utav under oppstarten, og så sette den inn igjen.
  • 6 - Idler på 50+/- grader. Under load går temperaturen opp til 100 grader, for så å slå seg av pga. overoppheting. (Serriøs brannfare)
  • 7 - 'Lade'lyset lager lyd i takt som det går av og på.
  • 8 - Dersom laderen blir tatt på tuppen (ofte når du skal sette den i) så får du et godt lite støt.
  • 9 - Windows 7 sluttet å virke, og jeg skulle ta i bruk ''Recovery''-partisjonen laget av HP. Det gikk selvfølgelig ikke, og jeg måtte legge inn Linux.
  • 10 - (Ja, ti feil med én pc) Lyden slutter ofte å virke, og det helt uten videre. Den ene høyttaleren synes at det er veldig kjekt å slå seg av midt under en film også. (Er en på venstre og en på høyre)

 

Ingen av punktene du har skrevet, gjelder for min pc ;) Du må huske at det kan være en feil med ditt produkt, som ikke gjelder alles. Denne pcen er veldig stillegående, og den ble ikke overopphetet ute i sommerværet heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...