Gå til innhold

Snart kan du snakke med spela (X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Om vi skal tru Henson er det berre programvara som står i vegen for at dette blir ein realitet, og det er godt mogleg han har rett.

 

Måtte rett og slett logge inn og kommentere på dette. Altså.. virkelig? det er bare programvaren som står i veien? Tuller du med meg?

Selvsagt er det programvaren som står i veien, hva annet skulle det være? Mikrofonen?

Give me a break, natural language processing har vært et software problem hele veien, spørsmålet er hvordan man skal kunne tolke samtaler på en god måte, og da er det jo bare snakk om å finne riktig måte å representere data og algoritmer.. altså software. Uff, dette synes jeg var tåpelig sagt.

Lenke til kommentar

:) Hey, Jeg har en litt kul informasjon ang project: Milo

 

 

Jeg var på "Digital story telling 2011" seminaret tidligere i år, og Owen O'Brien, Som hadde vært med i prosjektet, viste flere klipp som jeg ikke hadde sett på nettet før,

(jeg har sett de gamle e3 videoene av Milo). Blandt annet av motion capturing videoer.

 

Men det mest interessange var at når det var åpent for spørsmål for publikum, så spørte jeg om Milo bare hadde blitt til en tech- demo, og om Milo prosjektet er faktisk noe de jobber med fortsatt?

Å det eneste han kunne svare på det var humring, et smil og "no comment" :)

 

 

Cheers

Lill

Lenke til kommentar

:) Hey, Jeg har en litt kul informasjon ang project: Milo

 

 

Jeg var på "Digital story telling 2011" seminaret tidligere i år, og Owen O'Brien, Som hadde vært med i prosjektet, viste flere klipp som jeg ikke hadde sett på nettet før,

(jeg har sett de gamle e3 videoene av Milo). Blandt annet av motion capturing videoer.

 

Men det mest interessange var at når det var åpent for spørsmål for publikum, så spørte jeg om Milo bare hadde blitt til en tech- demo, og om Milo prosjektet er faktisk noe de jobber med fortsatt?

Å det eneste han kunne svare på det var humring, et smil og "no comment" :)

 

 

Cheers

Lill

 

 

:dribble:

 

Don't fool me :cry:

 

Project Milo ser bare så sinnsykt, utrolig, fantastisk fett ut! :O

Lenke til kommentar

Tuller ikke :) Var det han sa iallefall. Men tror at mye av det (om det kommer ut en gang) kommer uansett til å være mye skripta. For om man da bruker motion capture for å styre/animere gutten, så vil det også si at han kan ikke løpe rundt no anna sted enn det de har allerede animert på fårhånd. Får no se :)

 

BTW: du burde sjekke ut det sære spillet "Seaman" der kan man faktisk kommunisere med fisken som, øh ser creepy ut (den har menneske hode).

Har prøvd det selv :p Merkelig spill.

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Seaman_%28video_game%29

 

Seaman_Coverart.png

 

Seaman.jpg

Endret av Aeris
Lenke til kommentar

Angåande "Project Natal"...

 

Ville det ikkje vert kjedelig å gjort akkuratt det samme som ein kan gjera i virkelegheita, berre at det er eit spel? Poenget med spel er jo å gjera da ein IKKJE kan gjere i virkelegheita. :hmm:

 

Men viss me ser bort i frå det, så har eg virkelig ikkje tru på detta...

 

Her e kvifor:

 

http://www.youtube.com/watch?v=VFAK8ubYtZE

 

Du kan foresten sjå at Xbox'n er skrudd heilt av.

 

:thumbdown:

Endret av DividedByZer0
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...