Gå til innhold

Tilbakeblikk: SSX (PS2)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble fullstendig tatt på senga av SSX selv. Hadde absolutt null interesse for snowboard, men etter å ha brukt mer tid på SSX-demoen enn noe annet spill på konsollen endte jeg opp med å kjøpe det. La masse tid i det, og enda mer i oppfølgeren. Må riktignok innrømme at SSX 3 gjorde at jeg mistet interessen for serien, og jeg har ikke prøvd de nyere titlene. Likte ikke at de mer absurde banene forsvant til fordel for ting som nesten var halvrealistiske, orket ikke tyggispunken som dominerte lydsporet (byttet snøbrettere musikksmak sånn engang mellom 2001 og 2004?), og den bedritne DJen var triste greier sammenlignet med Rahzel, eller hva han beatbox-fyren hette. Er spent på det nye spillet nå da, kanskje det kan få meg inn i serien igjen.

Lenke til kommentar

Knallgod artikkel Øystein! Jeg husker jeg og brødra mine fikk en PS2 på deling og det første spillet i SSX-serien. Jeg var bare 7år gammel da, men fy faen å jeg eide brødrene mine som var en del år eldre enn meg. Jeg gleder meg til det nye SSX når jeg tenker på alle de morsomme stunda jeg tilbrakte foran den 11'' TV'n på rommet mitt for en del år tilbake.

Lenke til kommentar

hvis ikke jeg tar feil er det ikke Mac dere har tatt skjermbilde av, men Jurgen, en gammel og treg fører som absolutt ikke kan trikse xD

 

Det mest morsomme med dette spillet er å slå hverandres rekorder, mange timer har blitt lagt i rekordknusing x) ligger på rundt 550k på Snowdream.

Lenke til kommentar

SSX var det spillet jeg kjøpte meg sammen med PS2'en, et fantastisk spill jeg la igjen vanvittig mye tid i :). Husker da jeg bikket 1 million på Elysium (eller hva den nå het), og var bedre enn de beste innsendte scorene i PSN :p. Det var tider det! Et tvers igjennom fantastisk spill, og jeg ser fram til Deady Descent :).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...