Gå til innhold

Premiere 6.5 - igjen!


Anbefalte innlegg

Som sagt i et tidligere innlegg her, så er jeg rimelig novise innen redigering. Sitter og leker med med Premeiere men har problemer med Transition. Har en del jpeg bilder som jeg vil ha ned på cd. Alle bildene er der, men når jeg drar inn en Transition jeg vil ha som bildeovergang, så funker det ikke. Når jeg trykker play for å se, hopper Premiere bare videre til neste bilde uten å vise overgangen, altså Transitionen. Selve overgangen ligger på Timelinen, men kommer ikke med. Hva gjør jeg feil? Noen innstillinger jeg må endre eller hur? Jeg bruker V1 på Timelinen og det er jo rett. I manualen står det forklart hva som skal gjøres, men ikke løsninger når det ikke fungerer. Alle gode råd mottaes med takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Se om på kurset som følger med på den andre cd'n.

 

Det forklarer bl.a. dette.

 

For real-time preview i software (nye 6.5 funksjonen) så må du trykke return (enter,linjeskift etc). Holder ikke med L,space etc.

 

Så avspillingsmetodene er nyttige i forskjellige situasjoner.

 

Jeg forutsetter her at du valgte at prosjektet skulle være med real-time preview når du startet prosjektet. Ellers må du inn og endre prosjekt instillingene dine.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...