Gå til innhold

Belastet 20 000 kroner for mye for Lion


Anbefalte innlegg

- Jeg har snakket med PayPal, og selv om de har fått pengene tilbake fra Apple og jeg kan se de ligge på PayPal-kontoen min, vil de ikke betale den tilbake før de får det fulle beløpet fra bankkontoen min, skriver én av brukerne.

 

Dette er jo bare tragisk. Snakker om å lukke øynene for virkeligheten. Tror Paypal at vi lever i en verden hvor alle har 20000+ på kontoen til enhver tid? At et så stort selskap utviser til de grader mangel på etikk og gangsyn er både skremmende og skammelig. Håper det løser seg for de uheldige.

Endret av KAS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Værre er Windows.

2k+++ for 1 lisens.

Nå er vel dette heller en svindyr oppdatering enn ett billig operativsystem, spør du meg.

 

Forresten koster Win7 Home Premium lisens ca. 800,-

Man trenger ikke betale for gyldig lisens.

 

edit: oppfordrer ingen, og anbefaler det ikke.

Endret av Bundy
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Pqy3rC

Ang. ServicePack vs ny Versjon;

 

Dette er noe markedsavdelingen(e) til enhver tid avgjør og har lite med innhold/endringer å gjøre. Det er derfor noe bortkastet med forklaringer på hva som er hva mht. tekniske forskjeller.

 

(F.eks: Teknisk sett er XP SP2 en større endring av OS'et enn forskjellen på Vista og Win7.

 

Vil de ha mer penger eller endret produkt "image" gjør de en politisk bestemmelse om å gå for ny versjon. Dette veies opp mot konkurranse situasjonen da man søker å unngå at kunder føler de får for lite (i forhold til konkurrentene).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...