Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde å rydde opp litt i første posten i Arbeidsloggen. Ser den grei ut eller ??

 

Ser veldig bra ut, ryddig og oversiktlig!

 

Flott. Takker ;)

 

 

bør ta noen runder med "sveisebeis" husker ikke det riktige navnet. Det fjerner hvertfall missfarging etter sveising og gjør alt blankt igjen :) Ikke få det på huden dog, etser gjennom umiddelbart.

 

Får se om jeg skal hive på noe sånt kanskje.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hva blir målene på kassa di nå, ser ut som det starter å komme seg bra nå. :) Veldig spent på temperaturer og ikke minst de loopene, og så må du smelle opp en totalpris på det der, det ser ut som det er godt over min månedslønn allerede med hardwaren bare, så kommer vannkjølingen i tillegg. ;)

Lenke til kommentar

Hva blir målene på kassa di nå, ser ut som det starter å komme seg bra nå. :) Veldig spent på temperaturer og ikke minst de loopene, og så må du smelle opp en totalpris på det der, det ser ut som det er godt over min månedslønn allerede med hardwaren bare, så kommer vannkjølingen i tillegg. ;)

Koster en del ja. Vannkjøling gjort sånn er heller ikke billig. Men noen totalpris kommer nok ikke her ;)

Spent på temps jeg og. Har ikke hatt tid til så mye i det siste, men for se om jeg ikke får skrudd litt snart.

 

Gleder meg til å se det ferdig resultatet. Må følge med her ja, :)

 

Me 2 :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...
  • 2 måneder senere...

Ser jo bra ut dette :)

 

Takker.

Jo, ideen er jo grei. Har dessverre ikke tid å finpusse eller gå for dypt i detaljene på dette prosjektet.

 

Så dette blir et "function before beauty" bygg.

Får heller ta meg bedre tid på neste prosjekt. Om jeg er dum/gal nok til enda ett :)

 

Er en del på dette jeg ikke er helt fornøyd med og kunne tenkt meg å gjøre om igjen, men har ikke tid. Så da gjør jeg det heller gjennomført "røft".

Har i det minste lært en del gjennom dette prosjektet :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Grattis med forside-link :)

 

Ser flott ut dette. Har selv bygd ett kube-kabinett i tre. Ikke så fint å se på, men fungerer til sitt bruk og demper støyen bra. Har kun viftekjøling, og brukte det meste av volumet til å lage lydfeller (pluss plass til HDD-er :) ). Har i tillegg kledd "hovedrommet" i gips for, tja, støydemping og brannfare? :green:

Lenke til kommentar

Grattis med forside-link :)

 

Ser flott ut dette. Har selv bygd ett kube-kabinett i tre. Ikke så fint å se på, men fungerer til sitt bruk og demper støyen bra. Har kun viftekjøling, og brukte det meste av volumet til å lage lydfeller (pluss plass til HDD-er :) ). Har i tillegg kledd "hovedrommet" i gips for, tja, støydemping og brannfare? :green:

 

Jo takker :) Så det ikke før nå :) Det var jo spennende :)

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
  • 2 uker senere...

Lagde du alle bokstavene for hånd? Du har ikke vurdert CNC eller noe da? Jeg må jo si at kabinettet får mer sjel av at du gjorde det selv :)

 

Måtte bare ha en tråd så jeg kan følge med på hva du driver med, ser bra ut hittil :D

Lagde de for hånd ja. Dvs brukte to luftverktøy med henholdsvis 75mm og skive for dremmel. Og noe filing for hånd.

Jo hadde jo vært ferdig med alt om jeg hadde fått CNC noe av det.

Men noe av poenget med bygget var å se om jeg klarte det selv. Har jobbet lite med metall før.

Viste seg å være artig å jobbe med :) Så er ikke alt som ser like fint ut på dette bygget, men som sagt så lærer jeg litt etterhvert. Og så har jeg det morro med det på veien :)

Men har tatt laaang tid det må jeg si :) Håper jeg får tid og pågangsmot til å gjøre det ferdig i år :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...