Gå til innhold

Oprette US iTunes konto


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har noen løsning for oppretting av en amerikansk iTunes konto for nedlastning av gratis programmer som enda ikke er tilgjengelig i Norge?

Har du lest denne guiden? Den er noen år gammel, så jeg vet ikke om fremgangsmåten fortsatt virker, men du kan jo prøve!

 

 

Funker det ikke fett med torrent da?

Piratkopiering er ikke ønsket her på forumet, så hold rådene dine for deg selv, er du snill. ;)

Lenke til kommentar

Har noen løsning for oppretting av en amerikansk iTunes konto for nedlastning av gratis programmer som enda ikke er tilgjengelig i Norge?

Har du lest denne guiden? Den er noen år gammel, så jeg vet ikke om fremgangsmåten fortsatt virker, men du kan jo prøve!

 

 

Funker det ikke fett med torrent da?

Piratkopiering er ikke ønsket her på forumet, så hold rådene dine for deg selv, er du snill. ;)

 

 

 

Nice to know. Var litt usikker på om du var lov med det her. Men så viste jeg ikke helt hva som kunne fungerer for han :)

Lenke til kommentar

Nice to know. Var litt usikker på om du var lov med det her. Men så viste jeg ikke helt hva som kunne fungerer for han :)

Det er lov å si f.eks. at «du finner det på Pirate Bay», men å komme med detaljerte guider eller direktelinker til torrenten, det er ikke lov.

 

:)

Lenke til kommentar

Nice to know. Var litt usikker på om du var lov med det her. Men så viste jeg ikke helt hva som kunne fungerer for han :)

Det er lov å si f.eks. at «du finner det på Pirate Bay», men å komme med detaljerte guider eller direktelinker til torrenten, det er ikke lov.

 

:)

 

 

Okei. :)

Lenke til kommentar

Du oppretter en helt normal konto, med adresse i US. IKKE legg inn krdittkort opplysninger, og IKKE kjøp noe med kredittkort eller visa. Kjøp kun påfyllingskort fra ebay eller andre kjente, og fyll på kontoen din. "Oppdager" de deg, slettes kontoen, det vil si - om du bruker visakortet ditt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...