Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tja, det kan selvsagt være at hun likte deg, men da jeg jobbet i butikk så smilte jeg alltid til mine kunder, noe jeg også fikk mye ros for. For meg er det viktig at kundene føler seg "sett og hørt", og et smil kan være så mye.

 

Men, jeg er helt enig i at det beste er å bare være seg selv, det gjelder både menn og kvinner. Det var da jeg gav opp jakten på en kjæreste at jeg fant en, og da uten egentlig å streve for det. ;)

Lenke til kommentar

Det drikkes, tenkes og skrives mye, men skjer heller lite? Nå skal ikke jeg forsøke å diktere hvordan andre lever livet sitt, men hvis målet faktisk er å finne en kjæreste så ville jeg ikke slått meg til ro med et smil fra en butikkansatt - det er nærmest inkludert i prisen. Selv om jeg er helt enig i erkjennelsen du kom frem til så skulle jeg heller sett at du brukte den til å prøve deg på en dame og ikke til å skrive et halvsides innlegg på et forum, med mindre du først og fremst er interessert i å skrive.

 

Oppfordring; før du legger ut om dine dameproblemer igjen, så spør du hvertfall en dame - gjerne stygg - om hun vil være med på date. Jeg tror du gjør deg selv en stor tjeneste ved å kaste deg utfor stupet en gang, uansett resultat.

Lenke til kommentar

Han har et poeng, noe vagt men dog...

 

Bare finn ei dame først. Uansett utseende, alder (nei, ikke under 16 for de som føler at de må svare på det) eller andre lyter som er villig til å ha uforpliktende sex. Fyr løs en gang på henne, IKKE mer og se hvor du står etter dette...

 

De fleste vil "komme ovenpå" da og vil ha laaaaangt mer selvtillit til å ta saken videre... :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...