Gå til innhold

Kodet Nazi-melding i "Venner for livet"


  

52 stemmer

  1. 1. Tror du Courteney Cox er nynazist?

    • Ja
    • Nei
    • Har vet ikke lest tråden, vil bare stemme


Anbefalte innlegg

For det første: Du er uvanlig paranoid.

 

Og for det andre: Tror du virkelig at Courtney har valgt sjorta selv?

Tja, det virker jo litt usannsynlig ettersom hun er jøde, men jeg ser ingen grunn til at en så stor stjerne som henne ikke skulle få velge skjorte selv i blandt.

 

Edit: Når jeg tenker meg om så handler jo serien om noen unge folk, og som vi alle vet er jo unge folk til tider litt opprørste. Kanskje det er derfor :hmm:

Endret av ☭ FTW ☭
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, selvsagt er det en konspirasjon, men trådstarter tar feil i nazi-referansen. 88 er er atomnummeret til radium. Hva vet vi om radium? - Radium er et radioaktivt grunnstoff med kjemisk symbol Ra. Her ser vi med en gang linken til gammelegyptisk religion, som alle vet at har link til frimurere og Illuminati. Radium har - i likhet med radon - navnet sitt fra det latinske ordet radius, som betyr «stråle». Hvis vi kobler dette til nevnte organisasjoner, som selvsagt dyrker Satan i det skjulte, oppdager vi at Satans andre navn, Lucifer, er et latinsk navn som betyr «lysbærer». Alt i alt betyr dette at venner for livet sprer et satanistisk budskap, støttet av Illuminati gjennom massemedia, gjennom skjulte budskap, slik den skjulte verdensordenen alltid opererer.

 

...eller det er kanskje en tilfeldighet, noe som er mye mer trolig enn latterlige konspirasjonsteorier, lik den jeg nettopp kokte i hop. Jeg blir nesten litt bekymret for folks mentale helse om man ser skjulte budskaper i alt mellom himmel og jord. Om noen ønsker å bruke denne fantastiske teorien i f.eks. nyhetsspeilet, koster det ikke mer enn en femmer og en bugg. :tease:

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det er da ingen nyhet at Courtney Cox er nazist? Dette har da vært kjent helt siden hun la ut om sin fortid og politiske synspunkter i 1994;

"I'm a neo-nazi and have been since I was 4 years old. I sometimes smoke cigarettes that are purple. Wowohoowoohohwooho I am potato wohoohhowoowho poop in my mouuuth"
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...