Gå til innhold

Kodet Nazi-melding i "Venner for livet"


  

52 stemmer

  1. 1. Tror du Courteney Cox er nynazist?

    • Ja
    • Nei
    • Har vet ikke lest tråden, vil bare stemme


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei, i dag så skulle jeg så litt på "Venner for livet" da jeg plutselig så t-skjorten til Monica som vist på bildet. Som alle vet så betyr "88" Heil Hitler. hva synes dere om dette?

 

Jeg visste ikke det, jeg vet derimot at 88 er ett tall, og det er mange slags trøyer og klessplagg som har tall på seg.

 

Alt i alt er det mer urovekkende at du faktisk ser på Friends

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Monica er jødisk ja, men ikke Courteney Cox :hmm:

Se på ansiktstrukturen hennes, og (vel hun har en 'fikset' nese, men ansiktet hennes har jødiske trekk... så nja, hun kan ha jødisk opphav, hennes familie kommer fra storbitania og jøder ble ikke forfulgt der, så hennes sorte hår og små jødiske ansiktstrekk kan tyde på jødisk opphav.

 

og hun er gift med en jøde ;)

 

og 4 andre av friends-stjernene er jøder... La meg si det slik: er man anti-semetistisk i amerikansk underholdningindustri forsvinner man raskt ;), da det er det etnisiteten med høyest andel blant "sjefene"...

 

ikke at rase betyr noe, men siden jøder er kjent for kunst/kultur rent historisk, er ikke det overraskende.

 

jeg er desverre tater,(1/16 romani), og har ingenting å være stolt av :p

 

-frank

Lenke til kommentar

Vel, hvis hun er jødisk så betyr det sikkert at hun ikke vil date meg fordi hun er vandt til omskjærte menn.

Forstår ingenting nå jeg. Trodde saken dreide seg om hun er nynazist eller ikke.

Joda, men jeg tenkte det er opplagt at det setter litt stopp i nazi-planene om hun er jøde så da nevnte jeg en annen problemstilling.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...