Gå til innhold

for lite jenter her!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Internett er jo fullt av jenter...

mange av dem har middels og ellwr svært lite klær på..

og det liker vi ^^

Da vil jeg prøve internetten din :!:

Steike du graver dypt etter gull ^^

• Liker 1
Skrevet

Om vi vil ha flere jenter inn i forumet, er jo det ganske logisk hvordan vi gjør dette: På samme måte som vi kom inn i forumet vel? Lurer på noe, registerer oss og poster i den kategorien spørsmålet ligger under i. Problemet er bare at diskusjon.no ikke har kategorier som interesserer jenter. Hadde forumet hatt flere kategorier som er 100 % ment for jenter, som sminke, barneoppdragelse osv, ville de registrert seg for dette temaet, og sakte men sikkert blitt aktive i resten av forumet. :)

Skrevet

Får meg til å tenke på denne:

Uff, ja. For en verden det ville vært...

Det gjør ikke vondt om du varmer opp nok først ;)

Jeg tror jeg velger å beholde min "jomfrudom" akkurat der til jeg dør.

• Liker 2
Skrevet

Om vi vil ha flere jenter inn i forumet, er jo det ganske logisk hvordan vi gjør dette: På samme måte som vi kom inn i forumet vel? Lurer på noe, registerer oss og poster i den kategorien spørsmålet ligger under i. Problemet er bare at diskusjon.no ikke har kategorier som interesserer jenter. Hadde forumet hatt flere kategorier som er 100 % ment for jenter, som sminke, barneoppdragelse osv, ville de registrert seg for dette temaet, og sakte men sikkert blitt aktive i resten av forumet. :)

Ja, sminke og barneoppdragelse er toppen. Jeg ønsker også å lese om hester, sko og rosa muffins.

Hvis disse trådene ikke opprettes snarest, stikker jeg heller over til Kvinneguiden.

• Liker 2
Skrevet

Ja, sminke og barneoppdragelse er toppen. Jeg ønsker også å lese om hester, sko og rosa muffins.

Hvis disse trådene ikke opprettes snarest, stikker jeg heller over til Kvinneguiden.

Synd du ikke klarer å skille et eksempel fra realitet. Jaja, kanskje det er best uten kvinnfolk på dette forumet after all..

• 2 uker senere...
Gjest medlem-1432
Skrevet

Kan også nevnes at det kan være litt kvinnediskriminering her på forumet. Ikke en positiv ting.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...