Gå til innhold

Nettopp Gått til Innkjøp av Gaming PC


Anbefalte innlegg

Fint oppsett ,selv om det er skikkelig overkill til gaming, men nå har du nå en stund fremover. Vil anbefale deg å begynne med musikk/video, så du får brukt i hvert fall halvparten av rammen ;o)

 

GL HF!

 

takker:) Ja, til informasjon driver jeg med video redigering av diverse spill.

 

Grunnen til at jeg valgte 16 gb ram er vel egentlig hovedsaklig fordi det ikke kostet så mye mere... og jeg synes det er greit å ha muligheten til å ha masse programer åpne på samme tid. Men, ja 8 gb holder i massevis. laugh.gif Liker forkjøpet :)

 

Btw, litt av grunnen til at det ble 14k, er fordi jeg valgte en nokså dyr blue ray spiller...

 

Det heter Blu-ray.

 

 

 

jaja, ikke heng deg opp i små detaljene... :D Du forsto i allefall hva det var..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fint oppsett ,selv om det er skikkelig overkill til gaming, men nå har du nå en stund fremover. Vil anbefale deg å begynne med musikk/video, så du får brukt i hvert fall halvparten av rammen ;o)

 

GL HF!

 

takker:) Ja, til informasjon driver jeg med video redigering av diverse spill.

 

Grunnen til at jeg valgte 16 gb ram er vel egentlig hovedsaklig fordi det ikke kostet så mye mere... og jeg synes det er greit å ha muligheten til å ha masse programer åpne på samme tid. Men, ja 8 gb holder i massevis. laugh.gif Liker forkjøpet :)

 

Btw, litt av grunnen til at det ble 14k, er fordi jeg valgte en nokså dyr blue ray spiller...

 

Det heter Blu-ray.

 

Jeg sier BLÅPLATER. Den som ikke liker det, kan ta seg en bolle og klage til mamma.

Lenke til kommentar

Fint oppsett ,selv om det er skikkelig overkill til gaming, men nå har du nå en stund fremover. Vil anbefale deg å begynne med musikk/video, så du får brukt i hvert fall halvparten av rammen ;o)

 

GL HF!

 

takker:) Ja, til informasjon driver jeg med video redigering av diverse spill.

 

Grunnen til at jeg valgte 16 gb ram er vel egentlig hovedsaklig fordi det ikke kostet så mye mere... og jeg synes det er greit å ha muligheten til å ha masse programer åpne på samme tid. Men, ja 8 gb holder i massevis. laugh.gif Liker forkjøpet :)

 

Btw, litt av grunnen til at det ble 14k, er fordi jeg valgte en nokså dyr blue ray spiller...

 

Det heter Blu-ray.

 

Jeg sier BLÅPLATER. Den som ikke liker det, kan ta seg en bolle og klage til mamma.

 

Blåstråleplater.

Lenke til kommentar

Fint oppsett ,selv om det er skikkelig overkill til gaming, men nå har du nå en stund fremover. Vil anbefale deg å begynne med musikk/video, så du får brukt i hvert fall halvparten av rammen ;o)

 

GL HF!

 

takker:) Ja, til informasjon driver jeg med video redigering av diverse spill.

 

Grunnen til at jeg valgte 16 gb ram er vel egentlig hovedsaklig fordi det ikke kostet så mye mere... og jeg synes det er greit å ha muligheten til å ha masse programer åpne på samme tid. Men, ja 8 gb holder i massevis. laugh.gif Liker forkjøpet :)

 

Btw, litt av grunnen til at det ble 14k, er fordi jeg valgte en nokså dyr blue ray spiller...

 

Det heter Blu-ray.

 

Jeg sier BLÅPLATER. Den som ikke liker det, kan ta seg en bolle og klage til mamma.

 

Blåstråleplater.

 

Får man utslett av blå stråler?

Lenke til kommentar

Det gjorde jeg. Gratulerer med ny maskin :-)

 

Hehe tusen takk:)

 

Sjekka komplett nå og den blir sendt i dag :dribble:

 

sendt samme dag som du bestilte den? jeg bestilte min på torsdag, og idag står det fortsatt i status at den er plukket bare.. jeg bestilte også gamer - limited edition fra komplett og konfigurerte den litt selv. (alt var på lager). Hva kan det komme av at du får tilsendt med en gang, mens jeg fortsatt venter etter det har gått 3 virkedager..?

Endret av Balrog11
Lenke til kommentar

Det gjorde jeg. Gratulerer med ny maskin :-)

 

Hehe tusen takk:)

 

Sjekka komplett nå og den blir sendt i dag :dribble:

 

sendt samme dag som du bestilte den? jeg bestilte min på torsdag, og idag står det fortsatt i status at den er plukket bare.. jeg bestilte også gamer - limited edition fra komplett og konfigurerte den litt selv. (alt var på lager). Hva kan det komme av at du får tilsendt med en gang, mens jeg fortsatt venter etter det har gått 3 virkedager..?

 

 

Bestilte den Torsdag morgen :thumbup:

Lenke til kommentar

Det gjorde jeg. Gratulerer med ny maskin :-)

 

Hehe tusen takk:)

 

Sjekka komplett nå og den blir sendt i dag :dribble:

 

sendt samme dag som du bestilte den? jeg bestilte min på torsdag, og idag står det fortsatt i status at den er plukket bare.. jeg bestilte også gamer - limited edition fra komplett og konfigurerte den litt selv. (alt var på lager). Hva kan det komme av at du får tilsendt med en gang, mens jeg fortsatt venter etter det har gått 3 virkedager..?

 

 

Bestilte den Torsdag morgen :thumbup:

 

aha! tenkte automatisk at du bestilte samme dag som du skrev innlegget. Men da er det kanskje håp for at den blir sendt for meg idag også da(bestilte den torsdag kveld). Er langtekkelig å vente når man venter på noe så godt!

 

edit: vet forresten at jeg er altfor utålmodig med at de skal få sendt den. :p

Endret av Balrog11
Lenke til kommentar

generationcraft: husker du forresten hva som stod på den detaljerte ordrestatusen angående datamaskinen? For det står hos meg" Komplett Gamer - Limited Edition

1 stk må bestilles til lager – normal leveringstid dager fra bestilling"

 

men alle delene jeg har bestilt inn er på lageret(inkludert kabinettet jeg byttet til)

 

 

det står også at alt er plukket med unntak av steelseries musematte, støtsikker pc-eske.

 

 

så håper ikke at noe av dette forsinker prosessen..

Lenke til kommentar

generationcraft: husker du forresten hva som stod på den detaljerte ordrestatusen angående datamaskinen? For det står hos meg" Komplett Gamer - Limited Edition

1 stk må bestilles til lager – normal leveringstid dager fra bestilling"

 

men alle delene jeg har bestilt inn er på lageret(inkludert kabinettet jeg byttet til)

 

 

det står også at alt er plukket med unntak av steelseries musematte, støtsikker pc-eske.

 

 

så håper ikke at noe av dette forsinker prosessen..

 

veldig pussig.. nå står det at steelseries musematte er plukket.(men ikke den støtsikre pc-esken) lurer på hva det kommer av at den ikke ble plukket med en gang.. sammen med alt det andre som stod som plukket.

Endret av Balrog11
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...