Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gi kjæresten orgasme


Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har vært sammen med en vakket jente i flere måneder nå, Og vi føler veldig

trygge på hverandre, Og jeg har lyst til å ta den tryggheten ett sted videre.

Jeg blir veldig tent når vi kysser og tar på hverandre, og det høres kanskje

rart ut, Men jeg bryr meg ikke om å ha sex, Det jeg virkelig vil ha er følelsen

av at hun stoler på meg nok til at jeg kan gi henne en orgasme, uansett måte.

Men problemet mitt er at jeg ikke vet hvordan jeg skal spørre henne, Det høres

så ufattelig teit ut å spørre "Kan jeg gi deg en orgasme?", Høres altfor feil ut :(

Jeg hadde virkelig satt pris på om flere av dere kan nevne flere måter jeg kan

tilnærme meg det temaet =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hadde jeg vært jenta di ville jeg satt pris på at du ikke spurte, men at du heller gikk fram på en fysisk måte. Det blir bare kleint å spørre om du kan få gi henne orgasme. Det er dessuten svært vanskelig for jenter å få orgasme i det heletatt, og det er slettes ikke sikkert at jenta vil få orgasme første gangen dere har sex med hverandre. Jeg vil anbefale deg at du heller tar kyssingen og klåingen litt videre.

 

Når dere holder på, kysser og koser sånn som normalt kan du bare fortsette klåingen og bevege deg mot litt intime soner etter hvert. Så lenge hun ikke snur seg unna, sier ifra at hun ikke ønsker det eller gir andre tegn på at hun ikke vil det er det sikkert helt greit for henne. Kanskje hun til og med har lengtet etter noe mer?

 

Hvis du ønsker å gi kjæresten din orgasme må du først og fremst finne ut hva hun liker. Noen jenter liker oralsex, andre vaginal sex, mens noen jenter liker analsex. Jeg foreslår at du prøver deg litt frem, eller spør henne rett ut om det er noe hun ønsker at du skal gjøre for henne. Det som er sikkert er at den kvinnelige orgasmen kommer av berøring bl.a. på klitoris, enten med fingre eller tunge.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Så dere er ikke sexuelt aktive? Er du/hu kristen eller noen lignende grunn som en/begge står for?

Vel, Hun er kristen, Men jeg vet ikke om av den grunn at hun ikke vil ha noen type seksuell aktivitet i det hele tatt :) men hu er ikke 100% kristen, Man hadde aldri gjetta at hun var det ved utseendet ;)

Lenke til kommentar

Vel, Hun er kristen, Men jeg vet ikke om av den grunn at hun ikke vil ha noen type seksuell aktivitet i det hele tatt :) men hu er ikke 100% kristen, Man hadde aldri gjetta at hun var det ved utseendet ;)

 

Har hun sagt at hun ikke ønsker noen seksuell aktivitet? Eller er det noe du tror?

Lenke til kommentar

Når dere holder på, kysser og koser sånn som normalt kan du bare fortsette klåingen og bevege deg mot litt intime soner etter hvert. Så lenge hun ikke snur seg unna, sier ifra at hun ikke ønsker det eller gir andre tegn på at hun ikke vil det er det sikkert helt greit for henne. Kanskje hun til og med har lengtet etter noe mer?

Når du nevner det med å berøre henne på intime steder, Så har jeg rørt brysten hennes noen ganger, Og den første gangen jeg tok det steget, og fjernet hånden etter noen sekunder, så tok hun faktisk å løftet hånden min fra hofta hennes og opp på brystet igjen, Det er da er godt tegn?

Som en diskrè måte å se hennes reaksjon for seksuell interesse, Så tok jeg hånden min ned buksa hennes og koste henne forsiktig på rompa, Da pustet hun enda hardere og dypere og beveget seg på en måte som om hele kroppen hennes gispet, Men hun sa ingenting og ga ingen tegn til at hun ikke likte det, vil du anse det som sant?

Lenke til kommentar

Har hun sagt at hun ikke ønsker noen seksuell aktivitet? Eller er det noe du tror?

Nei, Vi har aldri snakket om det, Men det har ikke gått noen dårlig vei heller =) Jeg vet ikke, Det er en stor del av problemet, Jeg er usikker på om hun kan være klar for at jeg tilfredstiller henne :(

Lenke til kommentar

Jeg synser at hun er klar som et egg for at du skal ta steget videre. Hun har sikkert ventet på det en god stund. Jeg skjønner ærlig talt ikke hvorfor du har ventet så lenge.

Tusen takk for at du tok deg tid for å si din mening, Det er det jeg har søkt etter lenge uten å få noe hjelpende svar =) Grunnen til at jeg ventet er fordi jeg er jomfru, men så er jeg ikke helt nybegynner i å lese jenter på forkjellige måter, men akkurat seksuell tenning er heeelt ute av mitt område =) det jeg frykter minst er vel et nei, Frykter nok mest for en veeeeldig forferdelig reksjon og hva konsekvensene er for at jeg prøvde å ta forholdet vårt ett steg videre...

Lenke til kommentar

Sameoldwall: Du sier du er redd for konsekvensene ved å prøve. Jeg kan fortelle deg at konsekvensene er få eller ingen. Ta for eksempel dette med å sjekke opp en gutt/jente. De fleste er redde for å ta steget i frykt for å bli avvist. Hva tenker denne personen om meg, om han/hun ikke liker meg? Sannheten er at man overdriver. La oss si du prøver deg og får et nei. Jenta som sa nei vil ikke tenke spesielt mer på hendelsen.

 

Jeg tenker det samme vil være tilfelle for deg og kjæresten. Aller først vil jeg anbefale deg en litt annen innstilling. Du skal ønske å gi kjæresten en god opplevelse, ikke en orgasme. Når gutter har forventningspress og/eller er nervøse, så sliter de med å få den stiv (da uteblir også orgasmen). Når jenter sliter med det samme, så uteblir orgasmen veldig lett. Dette er den mest vanlige årsaken til manglende orgasme hos jenter, både vaginalt (via penetrering) og klitoralt (berøring av klitoris) klimaks. Jeg tenker at du burde heller ønske å kose medhenne. Ender det opp med at dere bare berører kroppene uten å få orgasme, så er også det greit. Kanskje er hun usikker på seg selv, og hvordan hun ønsker det.

---

 

Bare vær selvsikker og ta det rolig. Hun sier i fra hvis hun ikke vil.

 

Nei betyr nei

Stopp betyr kanskje

Hjelp betyr ja.

:whistle:

 

"Jeg ringer politiet", betyr at hun har en klesfetish og ønsker at dere skal leke politi og innsatt? "Ta meg hardt, herr politimester!" :dribble:

Lenke til kommentar

 

Bare vær selvsikker og ta det rolig. Hun sier i fra hvis hun ikke vil.

 

Nei betyr nei

Stopp betyr kanskje

Hjelp betyr ja.

:whistle:

 

"Jeg ringer politiet", betyr at hun har en klesfetish og ønsker at dere skal leke politi og innsatt? "Ta meg hardt, herr politimester!" :dribble:

Akkurat slik er det. Er i alle fall det jeg forteller meg selv.

 

:ph34r:

 

Endret av Randomizer
Lenke til kommentar

Som en diskrè måte å se hennes reaksjon for seksuell interesse, Så tok jeg hånden min ned buksa hennes og koste henne forsiktig på rompa, Da pustet hun enda hardere og dypere og beveget seg på en måte som om hele kroppen hennes gispet.

Hun er klar. Tipper bare hun er litt redd for å ta det første steget.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...