Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hadde sex med en agurk...


Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en gutt på 19 år og aldri hatt sex med ei jente før, har hatt sjangsen flere ganger men så fort snabben skal inn så mister jeg ereksjonen. Tror det skylder nervøsitet og dårlig selvtillitt...Heromdagen tok jeg en kniv og skar ut "innmaten" i en agurk og pulte den. Altså jeg stakk snabben inn i agurken.

 

Er dette unormalt?

 

Postet av anonym: e958e39fb0b1e1dc228b806f4abf93af

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Helt normalt det med agurken ja, men ville bekymret meg mer for det at du minster ereksjon før sex. Hvor mange ganger har dette skjedd før? Kanskje du burde prøve å kontakte noen du kan snakke med om dette, en psykolog kanskje :)

 

Det har skjedd mange ganger med samme jenta, har ikke telling. Det var med Xen. Har også skjedd 2 ganger med ei anna jente som jeg kjenner her i bygda :(

 

Postet av anonym: e958e39fb0b1e1dc228b806f4abf93af

Lenke til kommentar
Gjest medlem-197195

En agurk? Åssen fikk du plass til snabben i den?

 

EDIT: Angående å miste ereksjon, går du på anti-depressiva eller lignende?

Har gått på mange forsjellige anti-depressivaer, og alle har redusert min seksuelle lyst til en viss grad. Noen av dem fikk meg til å "vare" i en halvtime, noe jeg syntes var en morsom bieffekt. Men om du går på noen av disse kan de gi deg impotenssymptomer så lenge du tar de. Jeg anbefaler sterkt å snakke med lege, om du går på slike medisiner eller ikke.

Endret av medlem-197195
Lenke til kommentar

Det er nok bare prestasjonsangst. Det er noe drit å komme seg ut av.

 

Et tips til neste gang du er i sengs med ei jente; Ha et langt forspill, lær dere å kjenne hverandre litt. Ikke ha ONS, prøv å ha ditt først ligg med ei du er veldig trygg på, helst en kjæreste.

 

Det er din nervøsitet som holder kompisen din nede.

 

EDIT: Jeg svarte ikke på spørsmålet ditt; Det å ha seg med en agurk har jeg ikke hørt så mye om, men så lenge du nøt det så ser jeg ingen problem med det.

 

Vil heller ikke si det er unormalt, du er ikke en rar person selvom du har gjort det. Høyre hånde kan jo gå litt lei en gang i blant den også ;)

Endret av GZIP
  • Liker 3
Lenke til kommentar

finn deg ei du føler deg trygg med.

ha et langt forspill hvis du styrer hva som skjer.

dette for å forhindre at du blir ukomfortabel å du stresser.

 

dere trenger nødvendigvis ikke ha fullbyrdet samleie første gang dere er nakne sammen i senga. bare kysse, berøre, stryke hverandre etc. kos med kroppene til hverandre og stress ned situasjonen =)

 

ang. agurken, kjøp http://www.fleshlight.no/ i stedet.

persolig har jeg ingen erfaring med slikt, men de er visst veldig populære.

Lenke til kommentar

Jeg har det samme problemet ift. å få orgasme; får ikke slappet av nok til at jeg kommer meg over kanten, og det tar laaang tid før jeg kommer dit. Løsningen, tror jeg, er å bare fortsette å ha mye sex, helt til det blir så hverdagslig at du ikke tenker at det er en stor greie lenger, også blir du automatisk mer avslappet.

 

Eller man kan holde seg til agurker.

Lenke til kommentar

Dette du beskriver er ikke akkurat unormalt. Det er en psykisk prosess som for noen går bedre en andre. Noen kommer rett igjennom den uten noe veldig og andre sliter veldig.

 

Prøv å få til noe avslapningsteknikker gjerne sammen med din utkårede. Hvis hun er mer erfaren en deg, la henne ta styringen de første gangene. Prat sammen, ta tiden til hjelp og dette vil løse seg.

 

Ungå ONS og den slags, ungå alkohol og andre rusmidler da dette vil hemme snoppen din.

 

Men det viktigste er å ta dette med ro , du er ikke unormal på noen måte, men noen trenger litt lengre tid en andre på å mestre dette.

 

Ang agurkbruk, denne må jeg bare inrøme var ny. At ei jente bruker en agurk er ikke på noen måte uvanlig ,men jeg må si at jeg har aldri hørt om en gutt som har brukt denne før.

 

Men dette går så greit, igjen ta det med ro og la alt gå naturlig for seg. Klarer du å holde kontroll på hodet gjør kroppen resten selv.

Lenke til kommentar
Unødvendig quoting
Hovedartikkel: Nettikette#quoting

"Quoting" betyr sitering og tillater at man kan sitere hele eller deler av andre innlegg. Unødvendig quoting referer til å sitere langt mer enn hva man kommenterer, siterer lange innlegg, siterer bilder eller at man lager sitat-pyramider. Sitat-pyramider er når man siterer innlegg som inneholder sitat av flere andre sitater. Skal man ikke kommentere tidligere sitater oppfordres det til å redigere ut disse. Hvordan man redigerer sitater finner man beskrevet her: Nettikette om unødvendig quoting.
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...