Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge overveid å åpne en profil på en dating-side på nettet. Etter min egen mening besitter jeg et rikt språkforråd, kanskje til og med litt forførende :love: . Jeg har konkludert med at nettdating kanskje er min greie. Kanskje vil jeg endelig snuble over lykken. Kanskje klarer jeg å sjarmere damene med mine vidløftige setninger :thumbup: Hvem vet.

 

Men jeg sliter med å finne på hva jeg skal skrive på profilen min. Skal jeg fremstille meg selv som en hardbarka barsking med mannhaftige interesser og legge ut et bilde der jeg ser slem og skummel ut. Den velkjente og vel etterprøvde "badboy-stilen". Eller; skal jeg vise en sårbar og usikker Intellektro som ikke skjuler sin forlegenhet? Men som, på en litt unnvikende og sjenert måte, lever sitt liv i tilbaketrukkethet...

 

Og hvordan bilder er de mest fordelaktige og formålstjenelig (Formål: Gå på date og få seg noe) Kanskje skal jeg la være å legge ut bilder? Da er jeg mystisk... :ph34r:

 

Noen tips?

Endret av Intellektro
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nettdating blir mer og mer populært, og er absolutt ikke noe å ignorere. Nå er ikke jeg noen ekspert på nettdating da jeg ikke har noen nettdatingprofiler, men vil tro at ærlighet kommer lengst. Hadde du planlagt ONSer på byen, kunne nok badboystil og lignende fungert, men om du faktisk skal ha et forhold med noen, vil en falsk profil opprette feil forventning, og dermed skuffelser.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så denne linken i Kjærlighetstråden: Link

 

Den der var fin. :thumbup:

 

Jeg begikk omtrent samtlige av de kardinalsyndene som det står skrevet om i "Nettdating - profil teksten" :!:

 

Dette var et utkast av det jeg hadde tenkt å legge ut - men som jeg nå selvsagt skal endre radikalt på:

 

"Ja, det er neimen ikke lett å utbasunere sin intrikate personlighet på noen få linjer. Men jeg skal i alle fall gjøre et modig forsøk (fordi jeg tar sjanser og er eventyrlysten og spontan). Jeg liker å være med kameraten min, drikke whisky, lese bøker, spise god mat, spille data og kontemplere metafysiske spørsmål mens jeg skuer ut i det uutgrunnelige univers. Jeg er intelligent, hyggelig, snill, omtenksom, smart og noen ganger morsom. Jeg er nok litt overvektig, desverre, bare sånn at du er advart. Hvem er det jeg søker? En som kan hjelp meg i de tunge sorgfulle tider og en som blir med meg på spennende eventyr. Jeg garanterer at jeg er en umåtelig god lytter. Hva kan jeg si ellers? Jeg attråder en artig, forstålsesfull og pratsom jente, en som kan spørre meg - på trøstesløse dager - om hvordan jeg har det, en som kan ta vare på meg. Send meg en søt melding :) Du vil nok finne ut at jeg er en kjernekar ;))"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...