Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

52-åring tok kvelertak på 13-åring.


Niinja47

Anbefalte innlegg

Hei!

Det har seg slik at det er en polakker her som er dum i hodet. I går tok han kvelertak på en 13 åring og boksa han i magen. I dag spurte han om en 12 åring ville suge kukken hans etter at 12 åringen slengte dritt til han. Han gikk mot 12 åring og jeg ba 12 åringen gå. Han går på nervene mine, men jeg prøver å ikke blande meg inn. Mannen/polakkeren er 52 år. De barna har ikke vært helt uskyldige heller, men han kan ikke ta kvelertak og bokse en 13 åring i magen for å kalt han homo, am i right?

 

Jeg er selv 16 og er rimelig lei av denne mannen. Det jeg nå lurer på er hva er konsekvensene for meg hvis jeg blander meg inn? Temparamanget mitt er ikke akkurat til å skryte av så hvis jeg blander meg inn så tror jeg det kommer til å ende opp med slåsskamp, men hva kan konsekvensene være for meg evt hvis jeg slår først/slenger dritt først sånn at han slår?

 

Takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det har du helt rett i, men det tviler jeg på at de 13åringene og 12åringene vil gjøre :/

 

 

Han fortjente vel juling antar jeg. Hva med å ikke være frekke i kjeften å oppføre dere som folk? Men det er kanskje for mye forlangt. :hmm:

 

Fortjene juling av en 52-åring, han er ikke gammel for alderen og slår ordentlig faktisk.

 

Det her skjedde:

Gutten spiller foran nabolaget der det står "ballsparking forbudt". Mannen kommer og sier i fra og gutten sier greit de skal gå. Han sier i fra flere ganger og gutten har allerede tatt opp ballen og er på vei, men han gjentar seg selv og ender opp med å si neste gang slår jeg deg på rompa. Da bryter gutten "Er du homo?". Mannen sier "jeg skal slå deg i ansiktet du blir homo", 12åringen sier "det har du ikke lov til. Mannen ender opp med å gjøre det-

Endret av Remote Administration Tool
Lenke til kommentar

Det er det som er greia. Jeg er selv 16 år og vil ikke gå til politiet ettersom jeg selv ikke var innblandet. Og de to andre guttene har utenlands bakgrunn og vi er alle fra Groruddalen (politiet er de siste de vil kontakte). Jeg sa i fra da det første skjedde at vi ringer til politet, men ingen av dem vil det :(

Endret av Remote Administration Tool
Lenke til kommentar

Neste gang du ser han gjøre det, så går du bort til han og gir han en skikkelig smell han ikke kommer til å glemme! Du er 16, og kan vell ikke straffes?

 

Klart han kan...

 

 

 

 

 

Det er det som er greia. Jeg er selv 16 år og vil ikke gå til politiet ettersom jeg selv ikke var innblandet. Og de to andre guttene har utenlands bakgrunn og vi er alle fra Groruddalen

 

Dette forsterker vel bare grunnen til å gå til politiet...

 

 

Lenke til kommentar

Glem politiet vær så snill, jeg kommer ikke til å gjøre det. De to andre har jeg snakka med, de vil ikke at foreldrene skal vite det engang.

 

 

Ikke pluss ren feilinformasjon!!

 

Den kriminelle lavalder i Norge er 15 år.

 

Geir :)

 

:(

Hva hvis jeg ender opp med å slengedritt til han og han tar førstslaget? eller hvis han tar førsteslaget? Jeg har sett på temparamanget hans og den er verre enn min så jeg tror at hvis leker boss mot barna igjen og jeg går og snakker med han ender han opp med å slå.

Endret av Remote Administration Tool
Lenke til kommentar

16-åring gå til angrep på ein 52-åring? Ikkje det smartaste tipset eg har sett i dag.

 

Om du ikkje vil involvere deg sjølv tar du problemstillinga opp med foreldrene dine og ber dei ta tak i saken.

 

Om politiet er fullstendig uaktuelt så føreslår eg at dykk alle held dykk vekke frå polakken.

Endret av Zeph
  • Liker 1
Lenke til kommentar

16-åring gå til angrep på ein 52-åring? Ikkje det smartaste tipset eg har sett i dag.

 

Om du ikkje vil involvere deg sjølv tar du problemstillinga opp med foreldrene dine og ber dei ta tak i saken.

 

Om politiet er fullstendig uaktuelt så føreslår eg at dykk alle held dykk vekke frå polakken.

 

Angrep? nei nei nei.

Hvis det starter en krangling og utvikler seg til slåsskamp, er ikke dum nok til å gå direkte angrep.

 

Tviler på at han er 52 egentlig, ser mer ut som 37. Sikkert skifta alder når han flytta til Norge for å få pensjon kjappere -.-

 

 

Neste gang du ser han gjøre det, så går du bort til han og gir han en skikkelig smell han ikke kommer til å glemme!

Med mindre du kjenner både TS og polakken, er det et fryktelig dårlig råd. For alt du vet råder du TS til mange år med kostbare tannlegeregninger.

 

Geir :)

 

Er ganske sikker på at jeg klarer å ta han + jeg er ikke alene om dette. Jeg og noen andre 15-16 åringer har sett på dette skje og vi er alltid sammen der, så hvis jeg ender opp i slåsskamp med han backer vennene mine meg opp ^^

Endret av Remote Administration Tool
Lenke til kommentar

Neste gang du ser han gjøre det, så går du bort til han og gir han en skikkelig smell han ikke kommer til å glemme! Du er 16, og kan vell ikke straffes?

 

Er ganske sikker på at man kan bli straffet dersom vedkommende er over 15 år.

 

Edit; Så ikke svaret til tom waits for alice før jeg svarte;)

Endret av Nabojenta
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Er ganske sikker på at jeg klarer å ta han + jeg er ikke alene om dette. Jeg og noen andre 15-16 åringer har sett på dette skje og vi er alltid sammen der, så hvis jeg ender opp i slåsskamp med han backer vennene mine meg opp ^^

Og du mener det er verd å få et rulleblad for? Det hjelper ikke mye å provosere ham til slå først. Spesielt ikke hvis dere er mange mot en.

 

Husk at hvis du starter med en krangel, inviterer du ham til å få inn det første slaget. Hjelper lite om kameratene dine kommer til unnsetning når du ligger der med sprukken milt.

 

Glem ghetto-ideologien. Det kommer ikke noe godt ut av det. Involver noen voksne, eller hold dere unna.

 

Geir :)

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ja, jeg blir helt sikkert straffet hvis jeg bare angriper han plutselig.

 

Men, hva skjer hvis det starter med prat og han ender opp med å ta første slaget eller hvis jeg slenger dritt til han og han tar førsteslaget? Eller hvis han sier det han sa til 12 åringen til meg, noe sånt som dette -"Want to suck my private?" og jeg slår til han. Hva kan konsekvensene være for meg da?

 

 

Og du mener det er verd å få et rulleblad for? Det hjelper ikke mye å provosere ham til slå først. Spesielt ikke hvis dere er mange mot en.

 

Husk at hvis du starter med en krangel, inviterer du ham til å få inn det første slaget. Hjelper lite om kameratene dine kommer til unnsetning når du ligger der med sprukken milt.

 

Glem ghetto-ideologien. Det kommer ikke noe godt ut av det. Involver noen voksne, eller hold dere unna.

 

Geir :)

 

Eller, jeg er HELT sikker på at jeg tar han. Og jeg tenker ikke på å starte med krangel, men neste gang han går mot en liten gutt skal jeg kaste meg i veien og ikke la han komme nær gutten. Da tror jeg at han selv kommer til å starte krangelen? What do you think?

Endret av Remote Administration Tool
Lenke til kommentar
Hva kan konsekvensene være for meg da?

Akkurat de samme, med mindre du er et englebarn og han en notorisk voldsmann. Det der er en farlig utforbakke, det vil alltid være noe som rettferdiggjør et slagsmål, og når man først har begynt på den stien...

 

Du er 16, ustraffet og ukysset. Skaff deg et liv, en dame og en utdannelse, ikke et rulleblad og ødelagte tenner. Spesielt ikke når en langt bedre reaksjon vill være å lære et par prepubertale drittunger at det ikke er galt å være homofil.

 

Geir :)

 

(Det med kysset var en spøk...)

  • Liker 8
Lenke til kommentar

Hvorfor er du så opptatt av slag, slossing og krangel?

Hvorfor oppfordre til vold og faenskap som det allerede er nok av i denne møkkabyen?

 

Ja klart du kan gå i veien for an om han går mot ungene, men da skal du gjerne roe ned partene og ikke provosere mer. Så går man til politiet.

 

 

 

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...