Gå til innhold

Sony-Ericsson T100


Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om noen har noen erfaringer om denne telefonen. Skal ha meg ny, men hater å kjøpe noe jeg ikke kommer til å bli fornøyd med.

 

I displayet er det bilde av en gammeldags dykker, og akkurat det bildet der minner meg om et gammelt hånd spill jeg hadde før. Der en liten fyr dykkern end til ei skute og henter gull, og må styre unna tentakler osv. Kjempemorsomt! Håper det er dette spillet innebygd! noen som vet??

 

håper på mange tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på om noen har noen erfaringer om denne telefonen. Skal ha meg ny, men hater å kjøpe noe jeg ikke kommer til å bli fornøyd med.

 

I displayet er det bilde av en gammeldags dykker, og akkurat det bildet der minner meg om et gammelt hånd spill jeg hadde før. Der en liten fyr dykkern end til ei skute og henter gull, og må styre unna tentakler osv. Kjempemorsomt! Håper det er dette spillet innebygd! noen som vet??

 

håper på mange tilbakemeldinger :)

 

HAr denne telefonen også. MEget bra, veldig lett. Spillet du nenver finnes ikke på telefonen men det er en del andre. Veldig fin skjerm.

Lenke til kommentar

Jeg testet den i to uker og var imponert over hvor mye du fikk egentlig. Telefonen er bra men mangler bla polyfoniske toner.... Ellers hadde den fem spill hvor jeg ble hektet på naval battle og ballpop. morsomme reier og en grei erstatning for at den ikke har java eller mophun.

 

Skjermen var veldig bra, og lett leselig. Bedre enn T200 sin! T9 noe treig, men brukbar. jeg skriver ikke noe spes fort så gikk greit.

 

Her er testen av T100 her

Lenke til kommentar

Var ikke helt happy med batterilevetiden på den, men sant, den varer nå i en 4 dager eller så uten for mye bruk av telefonen. t9 var også treg, men det samme gjaldt det å skrive uten t9. Jeg er ikke superkjaåp, men jeg er kjappere enn telefonen, så når jeg trykket si 4 ganger på en tast so oppfattet den det titt og ofte som bare tre ganger. Så om SMS er tingen din så bør du styre unna. Det var og for meg, en noe vanskelig måte å legge til nye ord i t9en, det var ikke alltid jeg fikk lov å legge til ord. Nå skal det sies at jeg bare brukte denne i et par dager da, så det kan godt hende at det ikke er så vanskelig å gjøre noe slikt med den. Det som er litt surt er at lure meg bandt meg i 18 mnd til Telenor når jeg kjøpte denne, slikt skjer når en trenger ny mob fort og har drukket et par øl.

 

For min egen del så kjøpte jeg meg en T600 i stedet, og selv om det er liten batterilevetid på den så er jeg meget fornøyd med den, f.eks går det å skrive meldinger som en drøm, den ser veldig ok ut og har litt større lagringskapasitet enn T100 (et par meldinger liksom). Jeg tror at om det ikke skjer noe med den så kommer jeg til å benytte den i et par år fremover, på samme måte som jeg gjorde med min forrige mobil (en Nokia 6210). Kanskje kommer jeg til å droppe den for en neonode om disse noensinne ser dagens lys.

 

For ordens skyld kan det nevnes at jeg har hatt et par mobiltelefoner (og har alle minus en av de fremdeles) av forskjellige merker. Jeg har hatt en Siemens s6 (et deilig håndvåpen med en batterilevetid på en dag), en Siemens c35 (tror jeg den het, denne har jeg ikke lengre så jeg, en Siemens a50, en Nokia 6210, en SE T100 og som sagt, nå for tiden så bruker jeg T600.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...