Gå til innhold

Hvilken telezoom bør jeg velge?


Anbefalte innlegg

Jeg blir nok å sitte på gjerde en stund til og se hva som dukker opp fra Canon, klarer meg med 70-200 f/2.8 så lenge, selv om jeg titt og ofte savner lengere brennvidder.

 

Tror og håper at det er mange i samme situasjon som meg og at Canon er klar over det, så de får fingeren ut av hullet der sola aldri skinner :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mitt tafse-forsøk ble mislykket: jeg hadde vel glemt hvor håpløs lørdag er i sentrum.

 

Får prøve igjen.

 

Men 70-200 2.8L er større (høyere og tykkere) enn 100-400. Så også 28-300 i glassmonteren.

 

70-300 virket nokså kompakt i dette selskapet.

 

Fikk ikke kontakt med betjeningen. Alle var opptatt den lille halvtimen jeg var der, og det var en kø for å få hjelp som stod stille.

 

Litt irritert, fordi jeg sjelden kommer meg inn til byen, og dessuten skulle handle en gave i fotobutikken, men men.

Endret av Per69
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har knapt vært i nærheten av dataen siden kjøpet, men testbilder kan jeg sikkert prøve å få lagt ut etterhvert.

 

Den er stor. Folk legger merke til den. Som sagt har jeg ikke fått lastet bildene på arbeidscomputeren enda, men det ser skarpt og fint ut på 3 og 400mm. Ser helt klart at 300 ville blitt kort for meg.

Endret av Per69
Lenke til kommentar

Har knapt vært i nærheten av dataen siden kjøpet, men testbilder kan jeg sikkert prøve å få lagt ut etterhvert.

 

Den er stor. Folk legger merke til den. Som sagt har jeg ikke fått lastet bildene på arbeidscomputeren enda, men det ser skarpt og fint ut på 3 og 400mm. Ser helt klart at 300 ville blitt kort for meg.

 

Gratulerer med et kjempeobjektiv :thumbup:

 

Du burde ta en fokustest på nær-grensen i autofokus modus, har vært borti et par eksemplarer som funker perfekt utenom helt inntil nær-grensen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...