Gå til innhold

Er dette den beste smarttelefonen til ~2000 kr?


Anbefalte innlegg

Heisann hoppsann!

 

Pappa meldte sin interesse for min Nokia 3720, noe som er en ypperlig unnskyldning til meg selv for å kjøpe meg ny telefon ;) Har lenge hatt lyst på en "smart-telefon".

 

Jeg trenger slettes ikke det beste av det beste der ute, og må ha en telefon jeg tørr å ha liggende i lomma ;) Så jeg anslår budsjettet mitt til å være rundt 2000 kr. Har noen få kriterier:

*Spotify

*Vil kunne lagre ting og tang på mobilen "fritt" (Da er vel Iphone utelukket)

*Vil kunne koble den til musikkanlegget mitt i bilen via bluetooth

*GPS hadde vært kjekt men vet ikke helt om det er nødvendig?

*Flash (Da er vel Iphone fullstendig utelukket)

 

Har lest rundt omkring på forskjellige tester ol. og har fått inntrykk at Huawei U8800 er den beste smart-telefonen til mitt budsjett.

 

Hva mener dere? Har også sett en del på HTC Wildfire S men er ikke Huawei U8800 litt kraftigere?

 

Noen tips anyone? Anbefalninger?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vurdere en motorola defy? det er en megakjekk telefon som fint kan ligge i lomma og få litt røff behandling. den koster ca 2500, så det er litt over budgettet ditt. den har også 2gb innebygget og 2 gb minnekort, så du har et lass med fri lagringsplass. Jeg har hatt den en stund og den fungerer megabra, jeg har flere ganger brukt den i dusjen uten problemer:p

test fra amobil http://www.amobil.no/artikler/motorola_defy/99684

Lenke til kommentar

Har vurdèrt dette nord og ned, og har egentlig kommet fram til at jeg har mer lyst på en HTC Desire S. Likte prisen også:

 

999,-

+

299,- /måned da med 200 ringeminutter/sms/MB

 

Regnet litt på det, og nå bruker jeg ~300kr i måneden. Jeg bruker ikke mer enn 200ringeminutter eller sms.

I tillegg har jeg nettop kjøpt meg ny telefon til 1100,- (den som jeg nå selger videre til pappa).

DVS at jeg har brukt mer penger på en kjedelig, "vanlig", gammeldags telefon enn hva jeg hadde brukt på å kjøpe en HTC Desire S. Bittert! :(

 

 

Men tilbake til topic: Jeg innser at en Huawei U8800 helt sikkert er mer for pengene enn en Desire S, men det er en smaksak. Jeg synes Desire S ser råstilig ut :)

Lenke til kommentar

vurdere en motorola defy? det er en megakjekk telefon som fint kan ligge i lomma og få litt røff behandling. den koster ca 2500, så det er litt over budgettet ditt. den har også 2gb innebygget og 2 gb minnekort, så du har et lass med fri lagringsplass. Jeg har hatt den en stund og den fungerer megabra, jeg har flere ganger brukt den i dusjen uten problemer:p

test fra amobil http://www.amobil.no/artikler/motorola_defy/99684

 

Takk for tipset :) Det ser ut som et godt kjøp, men jeg velger (som sagt) en dyrere modell.

Hva i all verden gjorde du med mobilen i dusjen? ... :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...