Gå til innhold

Dimmetriks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Noen som har lyst å fortelle om dimmetriks da de dimmiterte? Jeg dimmiterer i slutten av september og trenger noen tips. Da tenker jeg selvsagt på triks som er morsomme og ikke en stor konsekvens for andre soldater.

ligge med kapteinens 16 år gammle datter?? OG fortelle alle om det i detalj. (kommer ikke til å skade de andre), men faen å du kommer til å få juling av kapteinen;).

 

Du kan og ha det gøy med avføringsmiddel, litt pulver i fenrikens favoritt-ikke-oppvarmet morgendrikk kan ha interessante konsekvenser ;)

 

-frank

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

ligge med kapteinens 16 år gammle datter?? OG fortelle alle om det i detalj. (kommer ikke til å skade de andre), men faen å du kommer til å få juling av kapteinen;).

 

-frank

 

Wtf? Fortell mer!

kremt, en bekjent av meg, vel... skulle være morsom, og enden på visa var at kapteinen mista ei stjerne ;) (fill in story as you want)

 

-frank

Lenke til kommentar

Kampstøtte hos oss i panser hadde på en eller anna måte fått plassert en MB oppå en konteiner på oppstillingsplass ila natta før dimmeflyet gikk.

 

hehe, den husker jeg

 

Vi gjorde ikke noe spesielt i stridsvognseskadronen i år, bortsett fra å skrive små budskap rundtomkring i stridsvognene. Nkesk truet oss så sykt om vi skulle finne på noe, grunnet det som skjedde i fjor.

Da var det noen som hadde stilt inn på "gleichlauf" bryterne på en av vognene, altså en siktejusteringsbryter som justerer forholdet mellom siktet og kanonen, noe som vi må ha tysk hjelp for å få stilt tilbake. Resultatet ble at under den første skarpskytinga, så bommet vogna med rundt 100 meter i side.

Endret av Chiraen
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Chiraen - Hvordan kan du huske noe som ble gjort før du var rekrutt tilogmed?

 

Th0mas - MPs arm er lang og nådeløs. Ukjent om dette er sant eller ikke, er ihvertfall en vandrehistorie: En kar la fra seg en kabel i skapet sitt som det siste han gjorde før han dro hjem. På Gardermoen stod MP og venta, fløy han opp igjen hvor han måtte vaske skapet og betale for ny reise hjem selv.

 

Når det er sagt, vet at jeg det er flere som fortsatt er småirriterte over noen dimmetriks gamle"gjengen" min gjorde, men det hører ikke hjemme her. (Nei, ikke noe farlig eller ulovlig, men det utløste garantert mye banning!)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg og to kompisser hadde ikke planlagt noe dimmetriks, men da vi ble vekket kl halv 6 om morgenen av IB som skulle ha oss til å vaske ut rommet og så låse alle rommene på kasernen selv om flyet vårt ikke gikk før 12 timer senere, så skjønte vi noe måtte gjøres.

 

Søsterkompaniet vårt delte kaserne og skulle på perm samme dagen som vi dimmet, så ca halvparten av folkene var igjen da vi skulle finne et sted å sove. Det vi fant ut var at det ene soverommet som tilhørte vårt kompani var ulåst, fordi det var det eneste som befandt seg i samme etasje som søsterkompaniet, ventet vi på klar kyst, før vi sjekket alle rommene til søsterkompaniet, fant et uten folk i som hadde sengetøy og dyner (vi måtte nemlig levere inn våre egne) tok vi dem, stormmarsj opp trappen, la oss i sengene, og brukte moppesperre på døren. Da vi hadde fått våre trengte ekstra timer med søvn fant vi ut at vi bare ga faen i å gå tilbake med dynene, vi hadde jo dimmet :p

 

For øvrig var det noen som på mystisk vis fått tak i bjellen som tilhørte UKH som han vekket folk med om morgenen og kløyvet den på midten og hengt den over kasereinngangen.

 

 

Da bestekameraten min dimmet hadde han og noen andre en banan de hadde hatt i en plastpose i flere uker i forveien. På dimmedagen var bananen svart og hvit, og posen var blåst opp til det punktet at den hold på å sprekke. De gikk inn i dusjen, åpnet en av de løse takplankene og skviset bananen ut på "takgulvet".

Ligger der fremdeles for alt vi vet :p

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM

Post-it-lapper over hele bilen til logoff.

 

Haha, det bildet er episk :) var det noen fra andre komp 1103 som gjorde det?

Ja, jeg og noen andre UB-er brukte den makten vi hadde og fikk noen rekrutter til å gjøre det.

Jeg jobbet på 2.1. :thumbup:

Lenke til kommentar

Post-it-lapper over hele bilen til logoff.

 

Haha, det bildet er episk :) var det noen fra andre komp 1103 som gjorde det?

Ja, jeg og noen andre UB-er brukte den makten vi hadde og fikk noen rekrutter til å gjøre det.

Jeg jobbet på 2.1. :thumbup:

 

Haha, genialt :) Ja vet de, var på 2,1 selv vettu ;)

Lenke til kommentar

For øvrig var det noen som på mystisk vis fått tak i bjellen som tilhørte UKH som han vekket folk med om morgenen og kløyvet den på midten og hengt den over kasereinngangen.

 

Det hadde funka hos oss, hadde det ikke vært for at IB i dimmeuka var han som ikke brukte "bjella" (vi hadde to granathylser som IB brukte), men som bare brølte alle mann på gang (og de på rommet lengst vekk fra ham var alltid først ut...). Kraftig stemme på han, gitt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-INkUtP

pisse i vasken

 

Det gjorde jentene på naborommet nesten daglig om kvelden/natta, siden de ikke orket å gå hele veien til toalettene som befant seg på andre siden av kasernen. Nasty girls..

 

oh lawd, hadde dæwa hvis IB haddde gått inn mens en av de gjorde det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...