Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Bruke forumtråd hos toms hardware for sikre kilde henvisninger er ærlig talt ikke verdt noe annet enn en meningsutveksling.

Da kan jeg bruke noreng og minhund sine innlegg i denne tråden i et annet forum for ekspert uttalelser og sikker kildehenvisning.

Eller ?

forumstråd + wikipedia= winner!

 

det er hefige kilder ....

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse



når dere nå har sett at jeg har rett så istedenfor å krangle på skrivemåten min eller andre personangrep som er tydelig tegn på at dere skal kverulere fordi dere ikke har noe anna konstruktivt å komme med så har dette gått videre til å kverulere på kildene.

har dere ingenting konstruktivt å komme med om selve saken? neivel så då må dere krangle på kildene bare fordi dere så jeg hadde rett men tørr ikke å innrømme det?? ahhahahahahahahahaahhaha

lykke til!
i just dont give a fuck ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

når dere nå har sett at jeg har rett så istedenfor å krangle på skrivemåten min eller andre personangrep som er tydelig tegn på at dere skal kverulere fordi dere ikke har noe anna konstruktivt å komme med så har dette gått videre til å kverulere på kildene.

Hva i **** er det du snakker om?

Kildene dine motsier jo påstandene dine.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har en Intel E8500 overklokket til 4.05Ghz som er like rask som da jeg kjøpte den i 2008...

Maskina har hele tiden vært i daglig bruk og stått på 24/7.

Hvis det er noe degradering har jeg ikke merket det.

Den ble aldri noe særlig stabil over 4.05 på varme dager, men den er fortsatt stabil på 4.05Ghz.

Har skifta TIM 3-4 ganger, da temperatur stiger litt etter hvert som TIM blir hardere.

 

For kverulatnene her, dette er ikke et bevis i seg selv, men bare en personlig erfaring at overklokking og forholdsvis høye temperaturer ikke påvirker levetid og ytelse noe særlig.

 

CPUen har en Schyte Ninja 2 kjøler og ved last med ny TIM ligger den rett rundt 65-67C, når TIM er 1,5 til 2 år gammel nærmer temp litt over 70C.

 

E8500 har tcase på 72.4C for de som lurte.

 

:)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...