Christian86 Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 Jeg anskaffet nylig en dell maskin, den ble levert med dobbelt grafikkort med displayport, men det viste seg fort at straks maskinen gikk i dvale, og ved omstart hikket med skjermene. Enten fikk ikke skjermene signal, eller så ble oppløsning ødelagt etc. Dell sier det er et problem med displayport og sleep, og sier kortene må byttes til annen tilkobling. Jeg er litt tidlig ute med å anta dette blir en diskusjon om kostnad, men undres på generelt grunnlag om det finnes noe kort med 2x DVI dual link som greier å kjøre to slike skjermer samtidig, eventuelt om jeg må ha to kort for denne løsningen uansett? Det er også litt greit ovenfor Dell at jeg har noen løsninger, så jeg ikke er den som setter meg på bakbena med en gang
Chavalito Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 Ja, mener at slike skjermkort finnes, men kan du fortelle hvilken Dell PC du har og hvilket skjermkort??
Flimzes Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 Jeg trodde dette var noe de fleste mid-to-high-end skjermkort støttet etter nvidia 8-serie og radeon x1000-serie.
Christian86 Skrevet 6. juli 2011 Forfatter Skrevet 6. juli 2011 Det er en Dell Presi. T5500 1 uke gammel Er ATi FireMV 2260 x2 som står i den nå.
Chavalito Skrevet 6. juli 2011 Skrevet 6. juli 2011 Det er en Dell Presi. T5500 1 uke gammel Er ATi FireMV 2260 x2 som står i den nå. Etter det jeg finner ut, så skal det skjermkortet støtte 2 x 2560 x 1600 når du bruker DisplayPort. "Available in native PCI Express® x16 and x1 lane bus configurations, or PCI configuration Powered by next generation ATI FireMV graphics processor unit (GPU) from AMD 256MB DDR2 graphics memory Two DisplayPort outputs for driving multiple ultra high resolution widescreen monitors Passive cooling package for silent operation Low power consumption design Low profile design - 2.3" x 6.6" Max DisplayPort resolution 2560 x 1600 per display Max DVI resolution 1920x1200 per display " Så påstår Dell noe annet, tar de feil. Mulig rekklamasjon dette, med mindre du er villig til å prøve andre ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå