Gå til innhold

Welcome back PSN - gratis spill - borte vekk ?


Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-80wCWpIM

http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/3667/siste-sjanse-til-laste-ned-ps3-gratisspillene

 

Tenkte jeg skulle benytte meg av tilbudet, som visstnok skal gjelde til tirsdag 5 juli

 

Men når jeg logger meg inn på playstation store (første gang siden den tok kveld) så er det ingenting som helst som har med gratis innhold å gjøre.

 

 

Q: How do I access the content in the Welcome Back Program? A: Follow the steps below to access the content in the Welcome Back Program:1. Log on to PlayStation®Store2. Click on the “Welcome Back” tab in the upper left menu3. Select “Welcome Back Free PS3™ Game 1”4. Within the category, click on the “Welcome Back Free PS3™ Game 1” product and “Get Now”5. Select your free PS3™ game*, and “Download”*6. Repeat steps 3-5 with “Welcome Back Free PS3™ Game 2”7. Go to the XMB™ to play your free games.

 

Nada

 

Forslag ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

http://www.pressfire.no/nyheter/PS3/3667/siste-sjanse-til-laste-ned-ps3-gratisspillene

 

Tenkte jeg skulle benytte meg av tilbudet, som visstnok skal gjelde til tirsdag 5 juli

 

Men når jeg logger meg inn på playstation store (første gang siden den tok kveld) så er det ingenting som helst som har med gratis innhold å gjøre.

 

Henger meg på denne, har samme problem her...

 

* Ingen "welcome back"-knapp i store...

* Account Management>Transaction Management>Services List> viser bare no content...

Endret av romhelten_spiff
Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle benytte meg av tilbudet, som visstnok skal gjelde til tirsdag 5 juli

 

Men når jeg logger meg inn på playstation store (første gang siden den tok kveld) så er det ingenting som helst som har med gratis innhold å gjøre.

Det endte egentlig på søndag. Det ble annonsert en forlengelse til tirsdag, men jeg tror den bare gjelder amerikanske kontoer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Tenkte jeg skulle benytte meg av tilbudet, som visstnok skal gjelde til tirsdag 5 juli

 

Men når jeg logger meg inn på playstation store (første gang siden den tok kveld) så er det ingenting som helst som har med gratis innhold å gjøre.

Det endte egentlig på søndag. Det ble annonsert en forlengelse til tirsdag, men jeg tror den bare gjelder amerikanske kontoer.

 

Interessant, hvorfor skal bare amerikanerne få denne forlengelsen

Lenke til kommentar

Interessant, hvorfor skal bare amerikanerne få denne forlengelsen

Sannsynligvis fordi ble pakken tatt ned samtidig i Europa og Amerika, noe som var mye tidligere på dagen der enn her. Ettersom Sony hadde vert litt uklar med nøyaktig når den skulle taes ned og en del var under inntrykk at de hadde hele søndagen på seg, valgte vel SCEA å forlenge fristen. I Europa derimot, var pakken tilgjengelig store deler av søndagen, og dermed var dette et mye mindre problem.

 

(Og jeg må si at det er temmelig slurvete av en dedikert norsk nyhetsside å bare gjengi utsagn fra de amerikanske Playstation folkene uten å verifisere at dette faktisk er relevant for Europa og.)

Endret av BlackLagoon
Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt det jeg,for min del så har ikke jeg benyttet meg av de 2 gratis spilla engang pga de spilla suger og ikke faller under min intresse.MEN,folk har hatt dette tilbudet i 1måned,og man kommer og er sur pga man er lat og ikke har godde og lasta ned 2spill som tar 2min og klikke seg inn på og laste ned er ganske teit.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg skjønner ikke helt det jeg,for min del så har ikke jeg benyttet meg av de 2 gratis spilla engang pga de spilla suger og ikke faller under min intresse.MEN,folk har hatt dette tilbudet i 1måned,og man kommer og er sur pga man er lat og ikke har godde og lasta ned 2spill som tar 2min og klikke seg inn på og laste ned er ganske teit.

 

*sukk*

 

Det kan vel alltids hende at ikke alle har en identisk hverdag ?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt det jeg,for min del så har ikke jeg benyttet meg av de 2 gratis spilla engang pga de spilla suger og ikke faller under min intresse.MEN,folk har hatt dette tilbudet i 1måned,og man kommer og er sur pga man er lat og ikke har godde og lasta ned 2spill som tar 2min og klikke seg inn på og laste ned er ganske teit.

 

*sukk*

 

Det kan vel alltids hende at ikke alle har en identisk hverdag ?

 

Hva mener du?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Jeg skjønner ikke helt det jeg,for min del så har ikke jeg benyttet meg av de 2 gratis spilla engang pga de spilla suger og ikke faller under min intresse.MEN,folk har hatt dette tilbudet i 1måned,og man kommer og er sur pga man er lat og ikke har godde og lasta ned 2spill som tar 2min og klikke seg inn på og laste ned er ganske teit.

 

*sukk*

 

Det kan vel alltids hende at ikke alle har en identisk hverdag ?

 

Hva mener du?

 

Jeg vet ikke, noen av oss har kanskje en jobb som gjør at man ikke er hjemme så alt for ofte og tid til å få logget seg inn ?

Lenke til kommentar

Jeg skjønner ikke helt det jeg,for min del så har ikke jeg benyttet meg av de 2 gratis spilla engang pga de spilla suger og ikke faller under min intresse.MEN,folk har hatt dette tilbudet i 1måned,og man kommer og er sur pga man er lat og ikke har godde og lasta ned 2spill som tar 2min og klikke seg inn på og laste ned er ganske teit.

 

*sukk*

 

Det kan vel alltids hende at ikke alle har en identisk hverdag ?

 

Hva mener du?

 

Jeg vet ikke, noen av oss har kanskje en jobb som gjør at man ikke er hjemme så alt for ofte og tid til å få logget seg inn ?

 

For det første,jeg jobber i 9timer og trener 2timer hver dag,utenom helja dessuten så tar det ikke lang tid,er bare og ofre 5min på psn og sette igang nedlastinga,og snakk om helja ja,da har man fri fra jobben så da er det enda bedre tid,når folk ikke klarer og somle seg til og laste ned 2 spill som de vil ha på en måned så er de enten trege,giddaløse eller altfor hektisk. Og jeg tviler sterkt på at noen er så hektiske at de ikke har tid til 5min på psn når folk sitter og spiller cod online,alt handler om prioriteringer.Folk får skylde seg selv når de ikke har lasta ned de 2 gratis spilla på 1måned.

Og det fokkings gratis spill,er ikke akkurat at du taper noe penger på,gratis spill som Sony tilbyr for og være hyggelig med tanke på at sony ikke er skyld i dette.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM

Du har fortsatt et voldsomt behov for å uttale deg om noe du ikke vet noe som helst om.

 

bare bare, fjas og mas

 

Hva jobber jeg med, hvordan er arbeidsdagene, hvor ofte er jeg faktisk hjemme. Jeg ser ikke helt hvorfor jeg skulle lyge om mine muligheter til å logge på playstation network den siste perioden

 

Forøvrig har jeg ikke rettet pekefingeren mot noen når det gjelder spørsmål om skyld, det sier jo seg selv at den eneste som er skyld i at jeg ikke har lastet ned noe er meg selv.

Lenke til kommentar

Du har fortsatt et voldsomt behov for å uttale deg om noe du ikke vet noe som helst om.

 

bare bare, fjas og mas

 

Hva jobber jeg med, hvordan er arbeidsdagene, hvor ofte er jeg faktisk hjemme. Jeg ser ikke helt hvorfor jeg skulle lyge om mine muligheter til å logge på playstation network den siste perioden

 

Forøvrig har jeg ikke rettet pekefingeren mot noen når det gjelder spørsmål om skyld, det sier jo seg selv at den eneste som er skyld i at jeg ikke har lastet ned noe er meg selv.

 

jo,jeg forstår jo at folk flest jobber på diverse tider,men og ikke ha tid til og laste ned 2 spill på 30dager?,hallo,det er giddaløshet det,og hvis ikke den personen laster de ned,er det din egen skyld.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

jo,jeg forstår jo at folk flest jobber på diverse tider,men og ikke ha tid til og laste ned 2 spill på 30dager?,hallo,det er giddaløshet det,og hvis ikke den personen laster de ned,er det din egen skyld.

Enig. Ens eget problem om man må ta et ekstra langt skift ved skipsverftet i Korea grunnet problemer med baugkonstruksjonen på LNG-tanker'n.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...