Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

[Løst] Låne bort hunden til eksen, som har vært utro?


Anbefalte innlegg

For ca. 2 mnd siden gjorde jeg det slutt med typen min, rett og slett fordi følelsene var blitt mer og mer fraværende.

Jeg har vært opptatt av at vi skal skilles som venner, og jeg har sagt til han at hvis han vil se hunden og låne henne av og til, så skal han bare si ifra. (Det er min hund, jeg betalte for henne og det var jeg som i utgangspunktet ønsket hund, men han har selvfølgelig blitt veldig glad i henne han også)

 

Men casen er, at for et par uker siden, så fant jeg ut at han har vært utro med meg. (Han innrømte det selv, men virket ikke det minste lei seg over det) Etter det har jeg ikke hatt noe kontakt med han, det vil jeg ikke heller. Men idag sendte han meg plutselig melding, hvor han spør om han kan ha hunden i helgen. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre?

Endret av Gyros
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3165

Vist du har den minste mistanke om at han vil deg og hunden din noe ugagn, hadde jeg ikke lånt bort hunden.

Hva har du å tape på og ikke låne ham hunden, og hva har du å tape vist du låner bort hunden?

Lenke til kommentar

Vist du har den minste mistanke om at han vil deg og hunden din noe ugagn, hadde jeg ikke lånt bort hunden.

Hva har du å tape på og ikke låne ham hunden, og hva har du å tape vist du låner bort hunden?

 

 

 

Jeg har egentlig ingen mistanke om at han hverken meg eller hunden noe vondt. Men han har jo absolutt vist at han ikke er til å stole på.

 

Jeg har ingen ting å tape på å ikke låne han hunden, jeg tror ikke jeg har noe å tape på å låne den til han heller, tror ikke akkurat at han vil kidnappe den eller noe.

 

På en måte har jeg lyst til å "straffe" han med at han ikke får se henne. Men jeg vet ikke om det er helt riktig gjort av meg..

 

Vil gjerne ha flere synspunkter her???

Lenke til kommentar

Men idag sendte han meg plutselig melding, hvor han spør om han kan ha hunden i helgen. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre?

Du svarer nei. Du har byttet mening. Hva tror du, at du er en forferdelig person som bytter mening? Selvfølgelig kan du bytte mening. Du kan bytte mening bare fordi du ikke liker ham. Det er helt dust å begi seg ut på å skulle diskutere hva som kan skje med hunden, det eneste argumentet du trenger er at det er din hund. Period.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Men idag sendte han meg plutselig melding, hvor han spør om han kan ha hunden i helgen. Jeg vet ikke helt hva jeg skal gjøre?

Du svarer nei. Du har byttet mening. Hva tror du, at du er en forferdelig person som bytter mening? Selvfølgelig kan du bytte mening. Du kan bytte mening bare fordi du ikke liker ham. Det er helt dust å begi seg ut på å skulle diskutere hva som kan skje med hunden, det eneste argumentet du trenger er at det er din hund. Period.

 

Nå svarte jeg på sms'en og sa nei. ikke noe mer. Han spør hvorfor.. Jeg vet ikke hvilken grunn jeg skal gi han, fordi han er en dust? fordi jeg ikke vil se trynet hans mer? fordi han har løyet for meg i over et år? hmm..

Lenke til kommentar

Når jeg leser denne tråden, så skjønner jeg at jeg har vært for grei, stort sett hele livet. Nyttårsforsettet mitt er å se på hver menneskelig interaksjon som en krig, hvor målet er å være den som tjener mest på forholdet. Speaking of which, jeg tror jeg ringer eksen for å låne bilen hennes.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Når jeg leser denne tråden, så skjønner jeg at jeg har vært for grei, stort sett hele livet. Nyttårsforsettet mitt er å se på hver menneskelig interaksjon som en krig, hvor målet er å være den som tjener mest på forholdet. Speaking of which, jeg tror jeg ringer eksen for å låne bilen hennes.

 

 

Så du mener det er galt av meg å nekte han å se henne? Han burde vel ha tenkt på det, før han stakk ut på vift da.

 

Eller vent, hva mener du egentlig?

Endret av Gyros
Lenke til kommentar

Du bør ikke vise noe som helst svakhet overfor en person som har vært utro mot deg. Du bør aller helst ikke ha kontakt med han i det hele tatt er nå min mening, og ihvertfall ikke låne bort hunden til tl han. Utroskap skal gi konsekvenser, og da skal han ikke ha noe som helst kontroll over dine følelser. Ved å låne bort hunden din viser du snillhet, omsorg og at du stoler på denne gutten, noe du ikke bør gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...