Gå til innhold

Forslag: fjerne anonymitet til "plussgiving"


Anbefalte innlegg

Jeg synes det hadde vært veldig kult hvis det hadde vært mulig å fått opp en liste over brukere (med avatar), som hadde plusset på et innlegg. Der dette har blitt implementert på andre forum jeg besøker, synes jeg det er veldig praktisk, og gir plussinga liksom mer dybde. Man får et inntrykk av personen som stemmer og hva de synes om hva, og det er mindre sjanse for at noen plusser for å trolle.

 

For anonyme synes jeg derav at plussemuligheten skal fjernes.

Endret av Gormers
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg synes det hadde vært veldig kult hvis det hadde vært mulig å fått opp en liste over brukere (med profilbilde), som hadde plusset på et innlegg. Der dette har blitt implementert på andre forum jeg besøker, synes jeg det er veldig praktisk, og gir plussinga liksom mer dybde. Man får et inntrykk av personen som stemmer og hva de syne om hva, og det er mindre sjanse for at noen plusser for å trolle.

 

For anonyme synes jeg derav at plussemuligheten skal fjernes.

 

Støtter deg her. Kjempebra ide, men kanskje veldig ressurskrevende ifølge administratorer?

Lenke til kommentar

Jeg syns det er en god ide, men hadde det vært mitt valg hadde jeg tatt det et steg lengre, og gitt folk muligheten til å skrive en kommentar når de plusser. Brukeren som plusses kan da gå til sitt "reputation-panel" og se hvilke innlegg som ble plusset, med link til det aktuelle innlegget og kommentar der det er skrevet.

 

Eksempelvis:

 

+1 Forslag: fjerne anonymitet til "plussgiving"

Skikkelig bra sagt, dette er jeg helt enig i. fra Simon Aldra

 

Noe slikt? :)

Lenke til kommentar

Dette var vel oppe når plussing innførtes og det var en veldig liten minoritet som ikke ville ha anonyme plusser. Det kan ha endret seg, men for min del synes jeg plusssystemet fungerer greit nå, eneste er at jeg gjerne skulle ha sett hvilke av mine egne poster jeg hadde fått mange pluss på.

Lenke til kommentar

Jeg er i mot dette, kanskje personen som skrev posten kunne sett hvem som +-et, men ikke alle.

Om dette blir innført håper jeg alle mine anonyme plussinger vil bli slettet først, slik at dem ikke blir offentligjort.

Dette ville jeg tatt for gitt. På andre sider forble de anonyme plussingene anonyme.

 

Dette var vel oppe når plussing innførtes og det var en veldig liten minoritet som ikke ville ha anonyme plusser. Det kan ha endret seg, men for min del synes jeg plusssystemet fungerer greit nå, eneste er at jeg gjerne skulle ha sett hvilke av mine egne poster jeg hadde fått mange pluss på.

Synes du? Jeg synes plussinga ikke har noen som helst betydning på forumet her, bortsett fra i humortråder der man kan se hva folk synes var mest morsomst.
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...