Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Når er man 'offisielt' kjærester?


Anbefalte innlegg

Gjest member-101642

Ikke gjør det. Du bør snakke med henne før du offentliggjør noe som helst, hvis ikke risikerer du å drite deg ut. Å kunne snakke med en potensiell kjæreste er en forutsetning for et vellykket forhold.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Jeg siterer en klok mann lenger oppe i tråden. Å kunne snakke med en potensiell kjæreste er en forutsetning for et vellykket forhold. Spør henne rett ut, så får du vite hvor landet ligger. Dersom hun allerede sier at dere er venner, så er dere bare venner. Ønsker du noe annet, så må du informere henne om det. Kommunikasjon er stikkordet.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar

Ingen flere som vil svare eller? :nei: Har ikke fått noe ordentlig svar enda.

 

Postet av anonym: 3bd292c7d92d00a9d24f2e6e00b2df78

 

Herregud da, man. Du spør henne hvor dere står, og om dere er sammen. Man trenger ikke gå på barneskolen for å spørre henne om det. Jeg spurte faktisk en jente som jeg har rotet med i ca 2 måneder i går om dette.

Lenke til kommentar

Har dere kjent hverandre lengre enn disse to ukene dere har holdt på? Om ikke, så er jo ikke to uker all verden.. Da kjenner dere jo hverandre egentlig ikke så godt, og blir dere offisielt sammen nå, så må dere jo også gjøre det offisielt slutt om dere finner ut at dere ikke passet så bra sammen likevel. Om dere har kjent hverandre som venner lengre enn disse to ukene, er jo sitvasjonen en annen så klart. Men uansett så ser ikke jeg helt poenget med å måtte definere forholdet deres med en gang. Jeg foretrekker hvertfall selv å være litt i gråsonen en stund å bli godt kjent med fyren og se om vi faktisk har noe mer kjemi enn bare det fysiske, før jeg vil ta opp spørsmålet om hvor vi står. På det tidspunktet har vi som regel blitt såpass godt kjent at det ikke føles rart å ta opp slike ting.

Endret av Helene-
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...