Gå til innhold

Nav: arbeid med bistand


shozo

Anbefalte innlegg

hei!

 

skal snart begynne i arbeid med bistand, etter et endt 12 ukers avklarings kurs, nå har det seg slik at nav er ikke lysten til å gi meg reisetilskudd i 12 mnd fram i tid, jeg må ta ferge hver dag som koster 60 kr per tur med fergekort og 120 kr uten..

 

60 * 10= 600,-

600 * 4 = 2400,-

 

dvs jeg må ha reisetilskudd kvar 5 uke siden jeg MÅ fylle på 2800 kr for hver gang jeg fyller kortet..

 

jeg må ha reisetilskudde vis jeg skal ha økonomi til å reise til arbeidsplassen, og det synes jeg nav skal kunne klare, når jeg får bastant nei fra dem uansett hva forslag jeg kommer med, får bare beskjed at jeg ikke trenger og søke pga jeg får nei uansett.

 

men dette er første arbeidsplassen jeg har hatt som har godt arbeidsmiljø, gode kollegaer og super sjef, så selv om alle er enig om at dette er rette plassen for meg og arbeide for å bygge meg opp igjen så står alt og hviler på nav..

 

men er det noen her som vet om diverse tillegstønader eller retningslinjer ang dette? føler meg so usikker, blir knust om dette ikke går i orden:/ siden jeg trives så godt.

jeg går for tiden på AAP om det er viktig og vite:)

 

Beklager om jeg postet feil! flytt om nødvending:)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vet ikke om det er slik at dette er noe de må/skal gi, men jeg fikk dekket reiseutgifter da jeg var på avklaring. Det var dog ikke så mye pr gang men jeg kan ikke se at det skulle spille noen rolle. Hovedformålet med dette er jo at du skal kommer tilbake i jobb og da er det i alles interresse og få til dette. Hvis de blånekter så kan du kanskje som siste utvei høre med firmaet du er hos, jeg antar at de også er interessert i å få til en løsning.

Lenke til kommentar

Jeg vet ikke om det er slik at dette er noe de må/skal gi, men jeg fikk dekket reiseutgifter da jeg var på avklaring. Det var dog ikke så mye pr gang men jeg kan ikke se at det skulle spille noen rolle. Hovedformålet med dette er jo at du skal kommer tilbake i jobb og da er det i alles interresse og få til dette. Hvis de blånekter så kan du kanskje som siste utvei høre med firmaet du er hos, jeg antar at de også er interessert i å få til en løsning.

 

hmm, hørte lederen på kurse sa at dem ikke ville gi meg noe lønn siden jeg ikke er produktiv nok og er for ustabil, synes så klart at det ha vore enklest å fått lønn(A) men håper på at dette går i boks.. vet liksom ikke hva jeg skal si til dem heller:S

 

Søk du, hvis de gir deg avslag så¨klager du.

 

ja mor å far vil hjelpe meg å klage, men synes det er ekstra tungt når det bare er nav som bremser på hele greia:|

Lenke til kommentar

ja mor å far vil hjelpe meg å klage, men synes det er ekstra tungt når det bare er nav som bremser på hele greia:|

 

Kos deg med tanken på at hvis du søker så ender det opp hos ett helt annet NAV-kontor som kan overkjøre ditt nåværende nav-kontor.

 

Hvor mye får du utbetalt i måneden?

ååja, det visste ikke jeg:O får 10200 brutto trur jeg det er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...