Gå til innhold

"Ingen 'han' eller 'hun' - barnehage bekjemper kjønnsroller"


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror ikke dette gjør annet enn å forvirre barna, og den språkelige utviklingen kommer også til å gå helt i stå i og med at de ikke vet hvordan de skal adressere folk utenfor den lille sfæren i barnehagen.

 

Hvorfor skal det være galt å bruke noe så enkelt som "Han" og "Hun"?

Skal vi benekte at det finnes to kjønn nå også?

 

"Nearly all the children's books deal with homosexual couples, single parents or adopted children. There are no "Snow White," "Cinderella" or other classic fairy tales seen as cementing stereotypes."

 

Da er spørsmålet mitt, hvorfor skal de unnlate de mer vanlige fortellingene? De er jo like "normale" de, om ikke mer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ønskes og det legges opp til det. Det er ikke noe grovt i å hevde det. Sett på tv eller lest i tabloidene i det siste?

Nei, jeg ser ikke på TV, i det hele tatt. Leser heller ikke tabloider. Kan du kanskje linke noe og forklare nøyaktig hva det er du mener.

 

Folkemord.

Så du mener det at en hvit dame får en afrikansk unge, altså en unge av en annen rase, er FOLKEMORD? Og på hvilket nivå er det IKKE rasisme??

Endret av Frohman
Lenke til kommentar

Du har rett i at det er rasisme, det er rasisme når man legger opp til at en befolkning skal utryddes.

Det er da vitterlig ikke snakk om at noen som helst skal utryddes heller? Hva pokker har det å si om jeg får en unge med en svart dame? Det er litt mine gener og litt hennes gener, og ungen blir litt brun?

 

Skal opplyse deg om at jeg har to søsken fra Colombia, begge to er negere, svartere enn natten selv. Den eldste broren min har halve kroppen halveis paralysert av cerebral parese i tillegg, men det har ikke stoppet ham fra å leve et helt normalt liv. Han vaks opp med fotball, rock, sodd og karsk slik som alle andre i Trøndelag og han er like trønder og nordmann som alle andre.

 

Edit: Kom på i farta at han kanskje skal verve seg som kriminell snart. Han er jo neger, blir jo kriminell av sånt.

Endret av Frohman
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det ikke nok at dere har Nyhetsspeilet? Må dere nødvendigvis ødelegge seriøse fora med dette søppelet?

Vil det si at du benekter at denne barnehagemodellen praktiseres?

Nei, men det er ingen grunn til å late som om dette er et reelt problem. Det er én barnehage i Sverige som bruker denne latterlige "modellen". Trådstarters intensjon er dog ikke å informere om dette, men å få folk til å tro at den ariske kjernefamilien er under angrep fra onde feminister og sosialister som ønsker å tilintetgjøre vårt nordiske levesett.

 

Dette beviser påstanden:

Du har rett i at det er rasisme, det er rasisme når man legger opp til at en befolkning skal utryddes.

Endret av Spenol
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Likestilling

 

Regjeringen vil bekjempe all diskriminering. Alle skal ha krav på å få de samme mulighetene til å utvikle seg, utnytte sine evner og leve sine liv, uavhengig av kjønn, sosial bakgrunn, religion, seksuelle orientering, funksjonshemming eller etniske tilhørighet.

 

http://www.regjeringen.no/nb/tema/likestilling.html?id=922

 

Hvor mange depertementer og ministerposter har vi som aktivt jobber for å fremme denne vranglæren?

 

IMDI, UNE, LDO etc.

 

Perverst.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det ikke nok at dere har Nyhetsspeilet? Må dere nødvendigvis ødelegge seriøse fora med dette søppelet?

Vil det si at du benekter at denne barnehagemodellen praktiseres?

Nei, men det er ingen grunn til å late som om dette er et reelt problem. Det er én barnehage i Sverige som bruker denne latterlige "modellen". Trådstarters intensjon er dog ikke å informere om dette, men å få folk til å tro at den ariske kjernefamilien er under angrep fra onde feminister og sosialister som ønsker å tilintetgjøre vårt nordiske levesett.

Uansett hva du tillegger trådstarter av motiver bak innlegget, så eksisterer denne barnehagen like fullt.

 

Jeg syns dette er spennende manipulering. Det er da ikke noe nytt at vi manipulerer ungene våre, vi har bare sentralisert mye av oppdragelsen til staten, som har inkorporert læring om likestilling og likeverd i lærerplanene for bl.a engelsk (!) om jeg ikke tar helt feil. Utdanningsplikt og fagseleksjon speiler ønskene til sentrale myndigheter om å kontre ekstreme foreldre, og påvirke barn til å få gode, sosialdemokratiske verdier.

 

Når det er sagt, syns ikke jeg det er ille at barn blir mer tolerante og aksepterende, at ikke alle menn må mekke biler, klø seg på balla, slå dama si, som står hjemme foran kjelen med platinablondt hår og blomsterkjole.

Lenke til kommentar

Likestilling

 

Regjeringen vil bekjempe all diskriminering. Alle skal ha krav på å få de samme mulighetene til å utvikle seg, utnytte sine evner og leve sine liv, uavhengig av kjønn, sosial bakgrunn, religion, seksuelle orientering, funksjonshemming eller etniske tilhørighet.

 

http://www.regjeringen.no/nb/tema/likestilling.html?id=922

 

Hvor mange depertementer og ministerposter har vi som aktivt jobber for å fremme denne vranglæren?

 

IMDI, UNE, LDO etc.

 

Perverst.

Dette er bare skitten løgnpropaganda. Her later du som om like rettigheter har noe å gjøre med kjønnsnøytralitet og utryddelse av den nordiske rasen.

Lenke til kommentar

Likestilling

 

Regjeringen vil bekjempe all diskriminering. Alle skal ha krav på å få de samme mulighetene til å utvikle seg, utnytte sine evner og leve sine liv, uavhengig av kjønn, sosial bakgrunn, religion, seksuelle orientering, funksjonshemming eller etniske tilhørighet.

 

http://www.regjeringen.no/nb/tema/likestilling.html?id=922

 

Hvor mange depertementer og ministerposter har vi som aktivt jobber for å fremme denne vranglæren?

 

IMDI, UNE, LDO etc.

 

Perverst.

Hvis du, helt oppriktig, mener det at alle mennesker skal få lov til utøve sin menneskelighet er perverst, gidder jeg ikke å diskutere mer med deg. Det er uansett ikke noe vits og kommer til å gi meg så mye frustrasjon og antageligvis stjele nattesøvnen i tanke på at det finnes noen der ute som er så... forferdelig som deg.

 

Hopp i ælva, ferr faen.

Endret av Frohman
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ja, du må bare grine, se hvor masse sympati du får med meg etter hvordan du oppfører deg.

 

Hva er det som har hindret innvandrere og andre "minoriteter" fra å "utøve sin menneskelighet" ? Hvor mange statlige organer trenger vi får å påse at de får gjøre så? Hvor mye av skattebetalernes penger skal vi bruke på dette slik at enkelte skal få lov til å være overbevist over sin egen moralske overlegenhet samtidig som norske jenter voldtas over en lav sko? Ja, hvor mange og hvor trist er vel ikke det? Du feller vel ikke en eneste tåre for dem da det ikke er politisk korrekt.

 

095.jpg

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Likestilling

 

Regjeringen vil bekjempe all diskriminering. Alle skal ha krav på å få de samme mulighetene til å utvikle seg, utnytte sine evner og leve sine liv, uavhengig av kjønn, sosial bakgrunn, religion, seksuelle orientering, funksjonshemming eller etniske tilhørighet.

 

http://www.regjeringen.no/nb/tema/likestilling.html?id=922

 

Hvor mange depertementer og ministerposter har vi som aktivt jobber for å fremme denne vranglæren?

 

IMDI, UNE, LDO etc.

 

Perverst.

Huff, for en tullebukk du er. Er vel like liten vits å diskutere med deg som de mest hardbarka religiøse tullingene, men la oss gi deg en sjanse.

 

Hva er perverst med å la barn vokse opp til å akseptere et større spektrum av livsstilsvalg? Hva er perverst med større individuelle muligheter til å fylle livet sitt med mening?

Lenke til kommentar

Er det ikke nok at dere har Nyhetsspeilet? Må dere nødvendigvis ødelegge seriøse fora med dette søppelet?

Vil det si at du benekter at denne barnehagemodellen praktiseres?

Nei, men det er ingen grunn til å late som om dette er et reelt problem. Det er én barnehage i Sverige som bruker denne latterlige "modellen". Trådstarters intensjon er dog ikke å informere om dette, men å få folk til å tro at den ariske kjernefamilien er under angrep fra onde feminister og sosialister som ønsker å tilintetgjøre vårt nordiske levesett.

Uansett hva du tillegger trådstarter av motiver bak innlegget, så eksisterer denne barnehagen like fullt.

 

Jeg syns dette er spennende manipulering. Det er da ikke noe nytt at vi manipulerer ungene våre, vi har bare sentralisert mye av oppdragelsen til staten, som har inkorporert læring om likestilling og likeverd i lærerplanene for bl.a engelsk (!) om jeg ikke tar helt feil. Utdanningsplikt og fagseleksjon speiler ønskene til sentrale myndigheter om å kontre ekstreme foreldre, og påvirke barn til å få gode, sosialdemokratiske verdier.

 

Når det er sagt, syns ikke jeg det er ille at barn blir mer tolerante og aksepterende, at ikke alle menn må mekke biler, klø seg på balla, slå dama si, som står hjemme foran kjelen med platinablondt hår og blomsterkjole.

Det er ikke fullt så "spennende" at det er ekte mennesker som manipuleres for å oppfylle noen venstreradikale galningers våte drøm om et kjønnsnøytralt samfunn. Men alle som er riktig skrudd sammen vet at denne "modellen" ikke vil spre seg. De fleste kommer bare til å riste på hodet eller le av dette - bortsett fra nynazistiske konspirasjonsteoretikere som vil bruke historien til å skremme andre til å tenke som dem.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...