Gå til innhold

BK: Et barn på en benk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+3124

Synes at den croppa versjonen ble litt for trang. Og etter mitt syn så hadde bildet blitt bedre om du kom deg lengre ned mot bakken med kameraet, nå står du, og vi ser barnet ovenfra og ned. Vi er vant med å betrakte barn i fra den vinkelen, så motsatt hadde vært greia her, altså nedenfra og opp.. :)

 

My two cents..

Lenke til kommentar

Synes at den croppa versjonen ble litt for trang. Og etter mitt syn så hadde bildet blitt bedre om du kom deg lengre ned mot bakken med kameraet, nå står du, og vi ser barnet ovenfra og ned. Vi er vant med å betrakte barn i fra den vinkelen, så motsatt hadde vært greia her, altså nedenfra og opp.. :)

 

My two cents..

Skjønner deg ikke? Vi ser jo nesten undersiden av benken og faktisk under barnets hake. Synes vinkelen er fin.

 

Mulig det kunne vært litt mindre tett beskåret på sidene. Synes begge versjonene er fine, men det gjorde seg mye å få vekk "rotet" øverst.

Bildet har en forventningsfull ro over seg.

Lenke til kommentar

Jeg er enig at den siste versjonen ble for tett. Det er rotet oppe til høyre som er litt forstyrrende, den jevne rødfargen på venstre side er ikke noe problem. Bildet lar seg fint skarpe opp også så det er bare litt teknikk som mangler. Selve grunnlaget er flott.

Endret av Kristallo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...