Gå til innhold

Debatt om jøders rolle i verdensamfunnet


Anbefalte innlegg

Hei, sikkert flere som er lei av alt halveis sammenhengende maset om jøder her på forumet, og jøde konspiratorene klager på at vi ikke tar dem seriøst, vi er hjernevasket, osv..

 

Så jeg lager en tråd hvor de kan redgjøre grunding for akkurat hva de mener om hvordan verden fungerer, og hvorfor de mener dette.

Videre vil jeg vite hvordan og hvorfor de kom fram til dette, hvor de henter ideène sine fra, og hva de mener skal gjøres.

Ærlig talt har jeg ikke engang fått et ordentlig bilde av hva de egentlig vil fram til.

 

Jeg kan oppdatere første posten etter hvert som nye påstander og dokumentasjon kommer.

Her skal alle påstander underbygges nøye, og spørsmål svares ordentlig på fra begge sider.

 

Hvis dere klarer dette, så kanskje folk kan ta dere litt seriøst.

Det må jo være en eller annen tankeprosses som har fått dere dit dere er, men det holder ikke å si når noen spør, "let selv."

Når dere kommer med så fantastiske påstander ligger bevisbyrden på dere.

Endret av H3N
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil gjerne starte med å si at "jøde-debatten" kanskje kunne dra nytte av en stegvis fremgang. Det er åpenbart en hel del ting den ene siden i debatten tar for gitt, men som jeg ikke fatter hvordan de kan påstå.

 

Hvor er det naturlig å starte? Kanskje med hvem av jødene som angivelig gjør all faenskapen og hvorfor?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette med KVEN jødar som i så fall er skuld i kva for noko er jo eit interessant spørsmål å stilla. Hitler trudde på ein konspirasjonsteori om at nokre få jødar ver i ferd med å styrta Tyskland og verda i avgrunnen, og difor sette han seg som mål å utrydda alle jødar. Det seier vel litt om nivået av logikk her. Hitler hadde visst forresten ein einaste jøde som han likte, men 99,99999% av jødane ville han utrydda fordi visstnok nokre få av dei dreiv med konspirasjon.

Lenke til kommentar

Blir vel neppe særlig mange seriøse innspill i denne tråden når utgangspunktet er "jødekonspirasjon"

 

Med andre ord vil "alt" bli oppfattet som mer eller mindre grunnløst tøys, samme hvor underbygd det evt. er

 

Just my two-cent ;)

Endret tittel på tråden, håper den er bedre.

Som sagt vet jeg ikke engang hva de egentlig vil fram til, og sliter litt med å ta dem seriøst.

Men hvis de kan klargjøre og underbygge påstandende sine på en litt bedre og oversiktlig måte så kanskje jeg kan det.

Endret av H3N
Lenke til kommentar

Vil dere avvise kilder som er fra mennesker dere ikke liker f.eks David Duke selvom de viser seg å være sanne? Hver gang vi poster noe, så avvises det som nazistisk propaganda.

 

Dette med KVEN jødar som i så fall er skuld i kva for noko er jo eit interessant spørsmål å stilla. Hitler trudde på ein konspirasjonsteori om at nokre få jødar ver i ferd med å styrta Tyskland og verda i avgrunnen, og difor sette han seg som mål å utrydda alle jødar. Det seier vel litt om nivået av logikk her. Hitler hadde visst forresten ein einaste jøde som han likte, men 99,99999% av jødane ville han utrydda fordi visstnok nokre få av dei dreiv med konspirasjon.

 

LOL. Hitler hadde drøssevis med jøder i hæren sin.

Lenke til kommentar

Kom egentlig med hvilke kilder du vil, men ikke gå utifra at alle automatisk aksepterer det som fakta, og prøv å svar på kritikken andre kommer med.

 

Videre er jeg ikke ute etter å høre "bare les David Duke og undersøk selv."

Jeg vil at du selv skal gi en forklaring på hva du mener foregår i verden, og hvorfor du mener dette.

Lenke til kommentar

Vil dere avvise kilder som er fra mennesker dere ikke liker f.eks David Duke selvom de viser seg å være sanne? Hver gang vi poster noe, så avvises det som nazistisk propaganda.

 

David Duke er en tidligere KKK mann. Tro det eller ei, men med det bakgrunnen vil han aldri seriøst nå til mange folk. Og det er tydelig i noen av videoene hans at han fremdeles har rasistisk meninger (ikke det at man bør vær stolt av å være hvit, men segregering og en del andre ting)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei, sikkert flere som er lei av alt halveis sammenhengende maset om jøder her på forumet, og jøde konspiratorene klager på at vi ikke tar dem seriøst, vi er hjernevasket, osv..

 

Så jeg lager en tråd hvor de kan redgjøre grunding for akkurat hva de mener om hvordan verden fungerer, og hvorfor de mener dette.

Videre vil jeg vite hvordan og hvorfor de kom fram til dette, hvor de henter ideène sine fra,

 

Nå er "konspirasjon" ditt ord, og jeg ser ikke på meg selv som noen "jøde konspirator", men perspektivene jeg og en del andre har på dette oppsummeres greit her:

 

http://www.youtube.com/user/NXSchell#p/u/25/ZJtlyZWFqWI

 

http://www.youtube.com/user/SchellProductions#p/u/0/NgSoEbC3UWU

 

Referanser til kilder i slutten av hver video.

Lenke til kommentar

Kom egentlig med hvilke kilder du vil, men ikke gå utifra at alle automatisk aksepterer det som fakta, og prøv å svar på kritikken andre kommer med.

 

Videre er jeg ikke ute etter å høre "bare les David Duke og undersøk selv."

Jeg vil at du selv skal gi en forklaring på hva du mener foregår i verden, og hvorfor du mener dette.

 

Du viser helt klart at du vet lite om emnet.. er et MEGET stort tema, blir litt av en forklaring...

Lenke til kommentar

Michael Tsarion Age of Manipulation <--- GOOGLE.SØK , anbefaler disse 12timer med høyt kvalifisert materiale.

 

Hørtes tøvete ut.

 

Det finnes svært lite konkret bevis for nåværende eksistens av Illuminati eller liknende organisasjoner. Interessant er det dog at disse alltid har vært forbundet med jøder.

Lenke til kommentar

Michael Tsarion Age of Manipulation <--- GOOGLE.SØK , anbefaler disse 12timer med høyt kvalifisert materiale.

Kvalifisert innen hva? Mener du jeg skal kaste bort 12 timer på noe som kan vise seg å være svada? Fortell litt mer om hvorfor du mener jeg skal se videoen(e) og hva denne Michael har gjort som er så interessant.

 

Vel flere år med dyptgående forskning innen emnet, har fokusert på hele bildet i stedet for et lite perspektiv, GODT DOKUMENTERTE PÅSTANDER, og ikke minst har han samlet informasjon fra de "største" innen historikken. Han kan nok belære deg med mye! Svada får du på tv, tror du kastet bort mer en 12 timer der ja.

Lenke til kommentar

Vel flere år med dyptgående forskning innen emnet, har fokusert på hele bildet i stedet for et lite perspektiv, GODT DOKUMENTERTE PÅSTANDER, og ikke minst har han samlet informasjon fra de "største" innen historikken. Han kan nok belære deg med mye! Svada får du på tv, tror du kastet bort mer en 12 timer der ja.

Kan du komme med et eksempel på en av disse godt dokumenterte påstandene hans da?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...