Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Derfor det ofte er lurt å hente den klare nr 2 rb bak spilleren. Sålenge det er en kurant spiller. I dette tilfellet Ben Tate.

Skrevet (endret)

Ehm, Ben Tate er da ikke ledig... :p Jeg har backup-plan, men er så sykt irriterende at mitt første draftvalg fortsatt ikke har produsert gode nummer...

EDIT: Ikke at backup-planen er ideell, men den burde funke greit denne uken.

Endret av MartinF
Skrevet

Jeg tenkte på når man drafta. Tenker på sånn i de siste rundene kan det være en ide å hente slike spillere, iallefall i store ligaer slik som vår. Men for all del ikke noe must.

Skrevet

Fytti helvette så flaks! Plukket opp Nate Washington 3 min før kampene startet. Nå har han 12.30 poeng i 1st half. Kenny Britt er skadet og nå kan Washington få en viktig rolle neste uke. :new_woot:

Skrevet

Har ikke tenkt til å gi opp, men jeg har så ufattelig liten tro på denne sesongen at jeg blir ganske umotivert. Irriterer meg fortsatt grønn for at jeg ikke fikk blitt med på draften.

Skrevet

Da var det tid for å fjerne en QB, og det ble Rex Grossman. Bye neste uke, og ikke noe enkel schedule fremover. Plukket opp Kendall Hunter som starter foran Frank Gore for 49ers idag. Krysser fingrene for suksess!

Skrevet (endret)

Faen at jeg starta Vick da. Angrer allerede. Ligger på minus siden når det gjelder poeng. Denne tar du Martin :/

Edit: Eller ikke, sykt av Vick på TD'n der. Game on

Endret av All Day

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...