Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

har en god ledelse mot UiT :)

 

Jeg har 108,30 og UiT har 73,05. Begge har 1 spiller hver som skal spille nå siste kamp. Så dette ser ut som at jeg tar seieren om ikke noe veldig uventet skal skje! :) og om jeg drar den i land, går UiT på sitt første tap :D

 

Så virker som en god start på fantasy karieren min! (helt sikkert nybegynner flaks! :tease:)

 

Edit: og lurte på noe annet også, nå som en spiller har spilt kampen sin, så kan jeg droppe han og få inn en annen spiller på FA, uten å miste poengene av den spilleren? sikkert ett dumt spørsmål, men er bedre å vær på den sikre siden! :)

Endret av Grannystyle
Lenke til kommentar

Du kan ikke plukke opp noen før på onsdag, når waiveren har gått igjennom..

 

--

 

Faen, jeg la meg med en god følelse på at både Ryan, Turner og Gonzalez kunne fortsette i samme stil som i 1st half, og kanskje få meg litt nærmer, men det klarte de ikke. To tap på rad nå. Utrolig irriterende!!

Lenke til kommentar

Forslag: Endre tilbake til standard waiver-system etter denne waiveren er over. Byttet waiver type før sesongen begynte, men i det siste så har den vist seg å bli litt "urettferdig" for oss som faktisk bruker waiveren aktivt. Slik det er nå så blir man satt sist i waiveren når man plukker opp en spiller, og må gå igjennom hele waiveren før man får plukke igjen. Det som er standard, er at man hver tirsdag blir satt i rekkefølge etter standings i ligaen, og den alternerer hver uke. Så en uke er den som er sist plassert som får førstevalg, og uken etter den som har flest.

 

Den siste er uten tvil mest rettferdig når bare halve ligaen faktisk bruker waiveren aktivt. Dere får bestemme, men slik det er nå, så får de som ikke henter noen på waiver alltid førstevalg.... :p

Lenke til kommentar

Forslag: Endre tilbake til standard waiver-system etter denne waiveren er over. Byttet waiver type før sesongen begynte, men i det siste så har den vist seg å bli litt "urettferdig" for oss som faktisk bruker waiveren aktivt. Slik det er nå så blir man satt sist i waiveren når man plukker opp en spiller, og må gå igjennom hele waiveren før man får plukke igjen. Det som er standard, er at man hver tirsdag blir satt i rekkefølge etter standings i ligaen, og den alternerer hver uke. Så en uke er den som er sist plassert som får førstevalg, og uken etter den som har flest.

 

Den siste er uten tvil mest rettferdig når bare halve ligaen faktisk bruker waiveren aktivt. Dere får bestemme, men slik det er nå, så får de som ikke henter noen på waiver alltid førstevalg.... :p

 

Det er greit for meg.

Lenke til kommentar

Forslag: Endre tilbake til standard waiver-system etter denne waiveren er over. Byttet waiver type før sesongen begynte, men i det siste så har den vist seg å bli litt "urettferdig" for oss som faktisk bruker waiveren aktivt. Slik det er nå så blir man satt sist i waiveren når man plukker opp en spiller, og må gå igjennom hele waiveren før man får plukke igjen. Det som er standard, er at man hver tirsdag blir satt i rekkefølge etter standings i ligaen, og den alternerer hver uke. Så en uke er den som er sist plassert som får førstevalg, og uken etter den som har flest.

 

Den siste er uten tvil mest rettferdig når bare halve ligaen faktisk bruker waiveren aktivt. Dere får bestemme, men slik det er nå, så får de som ikke henter noen på waiver alltid førstevalg.... :p

 

Jeg stemmer for! Irriterende å være nr 9, og du er nr 10 ser jeg. Får vel ingen denne uka...

Lenke til kommentar

Brandon Lloyd skulle liksom være en av to top WR på FF laget mitt men han har ikke prestert i år. Kanksje det er bra at han blir tradet. Bare det skjer fort, så han får spille.

 

http://www.nfl.com/news/story/09000d5d8231ad87/article/broncos-reportedly-fielding-offers-for-pro-bowl-wr-lloyd?module=HP11_headline_stack

Endret av CaptainKangaroo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...