Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det ble tap, men jeg må si meg veldig fornøyd likevel. 160 poeng holder vanligvis i lange baner for seier, så kudos til All Day for laget han stilte med. Hadde det ikke vært for at Forte overpresterte veldig, så kunne jeg hatt en liten sjans. Eneste muligheten min nå blir at Boldin kuker det skikkelig til nå etterpå, og at Bucs storspiller mot Colts i morgen natt. Krysser fingrene! :p

Lenke til kommentar

2.80 poeng på Boldin, han kuket det faen meg til som du sa. Huff. Da må jeg lite på at Colts banker Bucs(har mine tvil).

 

Matt Forte har vært god og jevn hele sesongen synes jeg. Samler mye poeng hver uke. Men denne tok jo så klart kaka, haha.

 

Du har en stor sjanse nå Martin. Skal vel mye til for at defense får under 8 poeng. Så kampen er fortsatt svært åpen spør du meg.

Lenke til kommentar

Føler med deg. Kan trygt si jeg har hatt flax med Matt Forte.

 

Er nokså fornøyd med laget jeg tok ut. Alle gjorde det strålende bortsett fra Anquan Boldin. Men når jeg ser på Flacco så hadde han kun 163 passing yards, 0 td's. Ikke en stor kamp fra hans side, selv om Ravens vann.

 

Liker best gutta fra Saints på laget. De håver inn poeng hver uke. Fikk Jimmy Graham på draften, men hentet Darren Sproles og John Kasay på waiveren (noe som viste seg å være gull værdt). Får bare håpe de fortsetter å samle inn poeng resten av sesongen også.

Lenke til kommentar

Såklart fikk jeg ikke Jermain Gresham og/eller Jacoby Jones. Fuck waiveren! Jeg må slutte å plukke opp waiver-spiller midt i uken. Da havner jeg jo nederst på lista igjen! :p

 

--

 

Hva gjør jeg med QB-plassen min nå? Som de fleste har sett, så fikk jeg er helt absurd bud på Aaron Rodgers godkjent av en spiller som er 99% inaktiv i gruppa. For det første så skulle jeg aldri prøvd meg på den aktuelle traden, da den ikke er helt fair, og for det andre så er det ikke riktig å gå til en inaktiv spiller med et sånt bud. Så er saken sånn at jeg har forsøkt å bytte han tilbake, men har ikke fått noe svar enda. Min andre QB (Sam Bradford) har bye week, og jeg har dermed ikke en tilgjengelig QB utenom Rodgers. Så er er spørsmålet, hva gjør jeg til helgen om jeg fortsatt ikke har fått igjennom traden? :hmm:

 

6f7e3011715e361eed67938183846920.png

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...