Gå til innhold

NFL.com Fantasy Football 2019

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha, den seieren tar jeg ikke for god fisk før stat corr. har gått gjennom  :rofl:

Om den skulle stå så er det vanvittig deilig å endelig få en slik flakseseier over på min side. 

Dette beviser egentlig bare hvor flaks det vi spiller handler om. Forrige uke slo 0-4 Tjostolvs Disipler meg med 1,52 pts, nå så vinner jeg med 0,4 pts over deg som er 5-0.

• 1 måned senere...
Skrevet

Da var dessverre sesongen over for min del. Trodde jeg hadde satt sammen et lag rustet for sluttspillet når jeg fikk Barkley i en trade og plukket opp Brees midt i sesongen, men dessverre underpresterte spesielt Kamara, Barkley, Kupp, Evans og Cooper, og jeg er dessverre ute. Måtte den beste vinne også ser jeg frem til vi møtes igjen til draft i forkant av 2020-sesongen! :)

Skrevet

Takk for i år, jenskristian! Du får satse på å komme sterkere tiobake neste sesong!

For meg selv har sesongen gått over all forventning, og nå venter en bye-week i første runde av playoffen. I klassisk Martin-choke, så ryker jeg vel neste runde etter den regular season som jeg har hatt... ?

Skrevet

Takk for i år ja jenskristian.

Jeg er sjeleglad for å komme meg til playoffs med bye week - men laget mitt har dessverre hatt en svak periode i de siste ukene - tipper at det er på hue og rævva ut neste runde. Uansett, gøy å ENDELIG komme til playoffs.

• 2 uker senere...
Skrevet

Gratulerer! :)

Er fryktelig skuffet over playoffen. Mistet flere spillere de siste ukene, og andre underpresterte. Men tredjeplass er innafor det og, forsåvidt.

Skrevet

Gratulerer! Hadde ikke mye troen når Derrick Henry var ute med skade! Er selv kjempe fornøyd med andre plass?. Første gang jeg har spilt fantasy og var utrolig gøy da det ga meg et ekstra insentiv til å følge med andre kamper enn kun Packers?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...