Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Reklame på mobilen


Anbefalte innlegg

Jeg hade for en stund siden sånn mobil greie på msn msg, men jeg fjerna det når jeg fant ut at det var meg det kosta penger for :oops: ! men jeg får melding på moben hver gang jeg får en ny mob?

 

Noen med samme problem?

Noen som kan hjelpe meg?

 

PS : Har ikke så veldig lyst til å lage ny hotmail, en vis det er enste løsninger så gjør jeg det :shrug:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-80wCWpIM
koster det deg penger HVER gang du får ny mail (i hotmail?) ?

 

når man har huket på at man skal få varsling på mobil telefon hver gang man får ny melding..

btw, jeg har gjort det samme, men jeg må ikke betale..

hvilket abo har du ?

Lenke til kommentar

Ok! Nå skal jeg forklare det helt fra begynnelsen!

 

Jeg startet med å ha det sånn at folk kunne sende mld til meg fra msn (til moben min)

Men jeg fant ut at jeg mistet penger pga. det s¨å jeg fjernet det, men jeg for fortsatt mld på mobilen hver gang jeg får en ny mail det koster 1.50 hver gang og det koster masse penger i lengden. Jeg har fjernet den haken og jeg har fjerna mob.nr. mitt Prøvd og skrive ett annet og aat jeg er fra armenia, men det går bare ikke :shrug:

Lenke til kommentar
Ok! Nå skal jeg forklare det helt fra begynnelsen!

 

Jeg startet med å ha det sånn at folk kunne sende mld til meg fra msn (til moben min)

Men jeg fant ut at jeg mistet penger pga. det s¨å jeg fjernet det, men jeg for fortsatt mld på mobilen hver gang jeg får en ny mail det koster 1.50 hver gang og det koster masse penger i lengden. Jeg har fjernet den haken og jeg har fjerna mob.nr. mitt Prøvd og skrive ett annet og aat jeg er fra armenia, men det går bare ikke :shrug:

 

da ville jeg tatt kontakt med det Norske MSN-Teamet om det er mulig eller eventuelt Microsoft Norge. Ellers tror jeg det er mulig å få sperret inkommende meldinger/samtaler ved å ringe din teleoperatør... forklar dem problemet...

 

Lykke Til

Lenke til kommentar

Vis du går inn på: Verktøy->Alternativer->Telefon->Innstillinger for mobile. etter det s vil det komme opp et nytt vindu tror det er der du kan melde deg ut av detta sinnsyke vaslings tulllet.

 

Ps. Meldte meg på der en gang jeg også, husker ikke helt hvordan jeg kom ut av det men du kan jo prøve å se om det virker.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...