Gå til innhold

Kjøpe spill på nettet og laste ned direkte


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen flere sider enn Direct2Drive? Som ligner og kanskje har lavere priser :) Kan ikke klage på D2D prisene, men jo lavere, jo bedre.

 

Noen anbefalinger til spill jeg kan kjøpe? Multiplayer spill, som for eksempel Homefront. Har veldig lyst på et nytt et som ikke er overpriset.

 

Steam, EA-store og Blizzard selger med direkte nedlastning. Men det går også an å kjøpe CD-key fra en CD-key forhandler og laste ned en kopi av platene fra piratnettverk, om du missliker frakt og ventetid.

 

Har ofte brukt http://www.onlinekeystore.com/ men de har blitt litt dyre i det siste.

Har du noen erfaringer med denne siden? Er den ekte?

Lenke til kommentar

g2play.net selger nøkler til både Steam og EA Store til asiatiske priser. Produkt detaljene opplyser hva slags nøkkel det er snakk om. Steam, EA Store eller bare original CD nøkkel.

 

Priseks:

Dungeon Siege III - Steam - 236,-

Dead Space II - EA Store - 94,-

Crysis 2 - EA Store - 157,-

 

Kjører også jevnlig salg med fine tilbud.

Endret av ShadowMaster
Lenke til kommentar

g2play.net selger nøkler til både Steam og EA Store til asiatiske priser. Produkt detaljene opplyser hva slags nøkkel det er snakk om. Steam, EA Store eller bare original CD nøkkel.

 

Priseks:

Dungeon Siege III - Steam - 236,-

Dead Space II - EA Store - 94,-

Crysis 2 - EA Store - 157,-

 

Kjører også jevnlig salg med fine tilbud.

Likte virkelig g2play. Har du prøvd den?

Lenke til kommentar

Likte virkelig g2play. Har du prøvd den?

 

Har kjøpt et titalls tittler derfra både til Steam og EA Store (Origin) og har kun positive erfaringer.

 

DA2, Crysis 2, Left4Dead 2, Portal 2, Dead Space 2, Metro 2033, BF:BC2, Civ 5 m.fl.

 

Bestiller fra store, får scan av original CD nøkkel per epost innen 24 timer, som man bare aktiverer på Steam eller EA Store.

 

De har også et utvalg av spill hvor de kun har CD nøkkel hvor du selv må skaffe original media. Låne til venn eller andre alternativer.

Endret av ShadowMaster
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Har også kun positive erfaring med G2PLAY selv. Kjøpt 4-5 spill der så langt. Får nøkkel omtrent med en gang. Kan purre om du ikke gjør det, så svarer de raskt. Kjøp med paypal er også en pluss (enkelt. men husk å ha samme epost på paypal som du bruker på g2play, ellers må du verfisere at du har begge epostene).

 

MEN.

Kompis av meg i midten av 40 årene fikk trøbbel. Pga alderen antok de at han var en re-seller, en som kjøper der for å selge videre selv om han kun skulle kjøpe 1 spill. De krevde all mulig legitimasjon fra ham. Sa direkte ut til han at han var alt for gammel til å spille den slags spill osv. Av rent prinsipp etter å ha prøvd å komme dem i møte med info, gadd han ikke mer. Så han kan ikke benytte seg av g2play.net.

Når jeg sendte en sint mail til dem på dette fikk jeg dette i svar:

 

---------------

Hello mate

We will speak only with your friend

His order has very high risk

---------------

 

Ellers har jeg kommet over en ny potensiell selger cdkeyhouse.com som ser ut til å ha spill til prisen som g2play.net har og lavere og høyere. Har derimot ikke kjøpt noe der enda.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...