Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Dama var utro for over 2 år siden.


Anbefalte innlegg

Merker gamle følelser våkner hver gang jeg snakker om det. Det ødela meg i flere år. Følelsen er ikke savn, men sinne. Hadde kjæresten min vært utro nå, så ville jeg banket livskiten ut av gutten, og lagt ut nakenbildene av henne på nettet som hevn. Utroskap er det ultimate tillitsbruddet, og skal ikke tilgis. Følelsene for henne går fort over.

 

Hvis du tenker litt på saken; Mest sannsynligvis tenker hun på ham når dere har sex. Er det virkelig det du vil? Må du virkelig selge stoltheten din for tryggheten hun gir deg? Hvis du ikke ordner denne saken med makt, kommer hun til å pule rundt og le av deg bak ryggen din helt til hun går lei. Tro meg, utro kvinnfolk er ikke noe å ta vare på, uansett hvor heit/snill/"perfekt" hun er. Kast ut dritten før du gjør den gravid, og ef fucked for life.

 

Postet av anonym: 84abe2b2a98e393fa850230d24288998

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du tenker litt på saken; Mest sannsynligvis tenker hun på ham når dere har sex. Er det virkelig det du vil? Må du virkelig selge stoltheten din for tryggheten hun gir deg? Hvis du ikke ordner denne saken med makt, kommer hun til å pule rundt og le av deg bak ryggen din helt til hun går lei. Tro meg, utro kvinnfolk er ikke noe å ta vare på, uansett hvor heit/snill/"perfekt" hun er. Kast ut dritten før du gjør den gravid, og ef fucked for life.

Postet av anonym: 84abe2b2a98e393fa850230d24288998

Den der var vel strengt tatt litt drøy synes jeg. Noe jeg VET ikke stemmer overens med kjæresten min.

 

Vi tok en prat når jeg kom hjem. Det ble litt kjefting, noen tårer, og en spasertur for å tenke.

Det har ikke vært noen kontakt mellom de to. Og hun hadde lagt han til lenge før den episoden for to år siden. Men han hadde deaktivert profilen sin over en lengre periode. Og plutselig dukket opp igjen på listen hennes når han åpnet profilen sin igjen.

 

Jeg har kjeftet i fra meg, og vi har skværet opp og snakket ut om saker.

 

Postet av anonym: 718ff38f1db863d0f555ac3462650a64

Lenke til kommentar

Selvfølgelig har du all rett på å reagere hvorfor hun har lagt han til. Før eksen min var utro mot meg merket jeg at hun flørtet med andre gutter over Facebook og MSN. Jeg ga henne et ultimatum om å slette denne personen, noe hun gjorde. Hun fant allikevel en måte å være utro på, og pluttselig var denne personen tilbake på lista hennes.

 

Det dumme med å tilgi utroskap er at det følger med deg resten av forholdet. Jeg tror at uansett hvor hardt hun klarer å overbevise deg om at dette var galt blir det aldri å forsvinne fra tankene dine. Jeg vet godt hva jeg snakker om, da jeg selv har tilgitt ei som stod meg utrolig nær for dette, men det funker rett og slett ikke.

 

Hvis du tenker litt på saken; Mest sannsynligvis tenker hun på ham når dere har sex. Er det virkelig det du vil? Må du virkelig selge stoltheten din for tryggheten hun gir deg? Hvis du ikke ordner denne saken med makt, kommer hun til å pule rundt og le av deg bak ryggen din helt til hun går lei. Tro meg, utro kvinnfolk er ikke noe å ta vare på, uansett hvor heit/snill/"perfekt" hun er. Kast ut dritten før du gjør den gravid, og ef fucked for life.

Postet av anonym: 84abe2b2a98e393fa850230d24288998

Den der var vel strengt tatt litt drøy synes jeg. Noe jeg VET ikke stemmer overens med kjæresten min.

 

Vi tok en prat når jeg kom hjem. Det ble litt kjefting, noen tårer, og en spasertur for å tenke.

Det har ikke vært noen kontakt mellom de to. Og hun hadde lagt han til lenge før den episoden for to år siden. Men han hadde deaktivert profilen sin over en lengre periode. Og plutselig dukket opp igjen på listen hennes når han åpnet profilen sin igjen.

 

Jeg har kjeftet i fra meg, og vi har skværet opp og snakket ut om saker.

 

Postet av anonym: 718ff38f1db863d0f555ac3462650a64

 

Nå kjenner jeg ikke henne, men pass deg for unnskyldninger som kanskje ikke er sanne.

Lenke til kommentar

Hun har vært utro, og samtidig ikke respektert følelsene dine og addet han på facebook? I mine øyne kan man ikke tilgi utroskap, og noen lærer aldri

Må si meg enig i dette, jeg hadde ikke tatt ho tilbake til å begynne med, men siden du har klart å tilgi henne (til gjengjeld har du hatt disse tankene hele tiden) så bør du konfrontere henne om det.

Lenke til kommentar

Jeg kan tilgi at min bedre halvdel er utro (i gitte situasjoner). Jeg kunne ikke godtatt at hun da i ettertid som i ditt eksempel - gått bak ryggen min og begynt å prate med fyren igjen. Det er snakk om tillit og det hadde hun mistet totalt da. Bye bye hadde jeg sagt da - pakk sakene dine og kom deg ut kjerring ^^

 

Unnskyldningen om facebook profilen som var deaktivert er løgn tror jeg - hun hadde fjernet han fra FB lista si hvis hun ville brutt med han, så da hadde dette ikke oppstått ... unnskyldninger unnskyldninger.

Skal være lettere å vinne i lotto enn at du plutselig ser at hun har han der sånn plutselig akkurat da - mest sannsynlig har hun vært klar over at han er på lista hele tiden og ikke gjort noe med det - all skjønner vel hvorfor hun ikke fjernet han

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Min utro ekskjæreste hadde utrolig mange dårlige unnskyldninger for å få beholde disse slimålene på enten FB eller MSN.

 

Klarer du virkelig å ikke tenke på utroskapen når kjæresten din f.eks drar ut av byen, og at du av en eller annen grunn ikke får kontakt med henne, uansett hva det måtte være? Vet ikke om du har vært i den situasjonen, men den blir å spise deg opp når du kommer til stykket.

Lenke til kommentar

Han ble det nå .... når hun ble tatt på fersken ja - forrige gangen gjorde hun det jo ikke (eller la han til igjen).

Øvelse gjør mester heter det - man får mindre og mindre dårlig samvittighet jo mer man holder på og det er lettere å være seg selv uten at partner kan merke det.

 

Men det er ditt liv og dine år du ev kaster bort - løkke te ^^

Lenke til kommentar

Jeg kan tilgi at min bedre halvdel er utro (i gitte situasjoner). Jeg kunne ikke godtatt at hun da i ettertid som i ditt eksempel - gått bak ryggen min og begynt å prate med fyren igjen.

 

 

TS har ikke nevnt noe om at dama har begynt å prate med fyren igjen, så hvorfor ta det som en selvfølge?

 

Unnskyldningen om facebook profilen som var deaktivert er løgn tror jeg - hun hadde fjernet han fra FB lista si hvis hun ville brutt med han, så da hadde dette ikke oppstått ... unnskyldninger unnskyldninger.

 

 

Og hvem er du til å si at det er løgn? Du kjenner jo ikke dama! Man kan rett og slett ikke skjære alle over en kam og si at alle som er utro, er hensynsløse, løgnfulle, onde mennesker. Man kan drite seg ut en gang, og aldri gjøre det igjen. Forholdene rundt situasjonen har ALT å si. At TS fikk vite om utroskapet kort tid etter betyr jo bare at jenta er ærlig, og ikke har samvittighet nok til å holde det skjult for han på den måten. At hun ga han valget om hva han ville gjøre, og ikke valgte for han (ved å la være å fortelle om utroskapen) er det beste hun kunne gjøre (til tross for situasjonen).

 

Dessuten er ikke alle like aktive på facebook. Det er fullt mulig å ha flere på kontaktlista som man ikke husker at man har der. Og jeg opplever stadig vekk at folk deaktiverer seg, og kommer tilbake igjen.

Hvorfor skulle jenta skape mer trøbbel for seg selv, ved å legge til fyren? Det er jo noe TS kunne oppdaget når som helst. På MSN hadde det vært en annen sak, for der er det bare en selv som kan se kontaktene sine, og dermed holde kontakten skjult.

 

Tviler på at dama er så dum at hun holder kontakten på facebook hvor alle kan se at de er venner, istedenfor på msn hvor alt er privat!

 

Jeg tror dette er en misforståelse, og ikke noe å henge seg opp i TS :);)

 

Postet av anonym: b3a138f00b8768b0dd5ff4e3295876a6

 

Postet av anonym: b3a138f00b8768b0dd5ff4e3295876a6

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Fryktelig mange bitre mannfolk her i kategorien. Gitt forumets antatte gjennomsnittsalder skremmende mange.

 

Å tilgi noen betyr å tilgi, å legge noe bak seg betyr akkurat det. Skal man gå og stille ultimatum til hverandre hele tiden og sjekke hverandres Facebookprofiler så kan man like godt gjøre det slutt.

 

Ingen dør av utroskap lenger, etter at mannfolk sluttet å utfordre hverandre til duell ved soloppgang. Ideen om at man blir en hanrei hvis kona har vært utro burde dødd ut med den skikken.

 

Nå kan det jo være at forholdet ikke fungerer så godt. Da er det et spørsmål om man skal fortsette i det hele tatt. Men hvis man ellers har det som plommen i egget (ikke at det er overvettes sannsynlig i et moderne forhold) så får man brette sjalusien pent sammen og legge den innerst i skapet med fotballkortene og Mötley Crüe-kasettene.

 

Real men don't whine...

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg kan tilgi at min bedre halvdel er utro (i gitte situasjoner). Jeg kunne ikke godtatt at hun da i ettertid som i ditt eksempel - gått bak ryggen min og begynt å prate med fyren igjen.

 

TS har ikke nevnt noe om at dama har begynt å prate med fyren igjen, så hvorfor ta det som en selvfølge?

 

Samme om hun har gjort det eller ei - han er i lista av en grunn. Hun kunne sett og fjernet han på lik linje med at TS så at han var på lista.

 

Og hvem er du til å si at det er løgn? Du kjenner jo ikke dama!

 

Men det gjør du? Du får danne din mening utifra hva som har kommet fram og jeg kan gjøre det samme uten din tillatelse må du skjønne.

 

Tviler på at dama er så dum at hun holder kontakten på facebook hvor alle kan se at de er venner, istedenfor på msn hvor alt er privat!

 

Så du får lov til å tro du kjenner damen såpass ja. Hun er jo såpass dum at hun fortsatt har han på lista si - hun burde vite hvor mye det betydde at den ble fjernet. Han oppdaget det med en gang han tittet på profilen hennes, mens hun fjernet han ikke med en gang og ikke under hele perioden etter - tyder jo på at hun er ganske så smart ja.

Lenke til kommentar

Hun er jo såpass dum at hun fortsatt har han på lista si - hun burde vite hvor mye det betydde at den ble fjernet. Han oppdaget det med en gang han tittet på profilen hennes, mens hun fjernet han ikke med en gang og ikke under hele perioden etter - tyder jo på at hun er ganske så smart ja.

 

Det er jo ikke sikkert hun engang var klar over at han hadde kommet tilbake til facebook, ettersom han var deaktivert. Og han kan jo ikke være særlig aktiv der, ettersom han tydeligvis valgte å ikke være på facebook, derfor vanskeligere for henne å oppdage......

 

Når TS selv sier at hun ikke er så dum at hun lar logg liggende på pcn, hvorfor skulle hun da være så dum å besvisst ha han på facebook?

 

Slutt å vær så bitter bare fordi du ble manipulert og rundlurt av dine ekser. Alle er ikke som dem.

 

 

 

Postet av anonym: b3a138f00b8768b0dd5ff4e3295876a6

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Han oppdaget det med en gang han tittet på profilen hennes, mens hun fjernet han ikke med en gang og ikke under hele perioden etter - tyder jo på at hun er ganske så smart ja.

 

Hvordan kan du vite at han oppdaget det MED EN GANG han så på profilen hennes? Du vet at det dukker opp "people you may know" i høyre hjørne, som tar utgangspunkt i vennelista til folk du har på facebook? Kanskje det var sånn han oppdaget det.

 

Dessuten sier jo TS at han IKKE var på facebook for to år siden, men tydeligvis først ble aktiv lenge etterpå!

 

Uansett. De har ordnet opp, så jeg tror ikke du skal kverulere så veldig mye mer, med tanke på at TS har et mye bedre grunnlag for å kjenne dama si, enn det du har. Han kjenner alle sider av saken, og valgte å tilgi henne. Det betyr at det mest sannsynlig var en misforståelse. Kanskje har TS til og med spurt fyren! Du slenger jo bare ut negative påstander, selv etter at saken er ute av verden.

 

Postet av anonym: b3a138f00b8768b0dd5ff4e3295876a6

Lenke til kommentar
Det er jo ikke sikkert hun engang var klar over at han hadde kommet tilbake til facebook, ettersom han var deaktivert. Og han kan jo ikke være særlig aktiv der, ettersom han tydeligvis valgte å ikke være på facebook, derfor vanskeligere for henne å oppdage......

 

Vri og vend så mye du vil på det - vanskelig å oppdage for henne, men ikke han altså - jaja, lev i den troen da.

 

Når TS selv sier at hun ikke er så dum at hun lar logg liggende på pcn, hvorfor skulle hun da være så dum å besvisst ha han på facebook?

 

Hun lar ikke logg ligge .... smart - lurer hvorfor hun fjerner den da. For å skjule noe ... er det smart å skjule noe fra en man bør bygge tillit til. Ikke det at han trenger å lese, men har muligheten. Ja, jeg tror hun er så dum at hun lot han ligge det kanskje ikke for å prate, men for å få til å følge med på veggen hans - har han skjult for andre enn venner, så må hun nesten la han ligge for å følge med.

 

Slutt å vær så bitter bare fordi du ble manipulert og rundlurt av dine ekser. Alle er ikke som dem.

 

Hehe ... å du slutt med å forsvare utroskap, bare for at du gjør det :fun:

Les noen av innleggene mine og se om den kommentaren er treffende.

 

Du slenger jo bare ut negative påstander, selv etter at saken er ute av verden.

 

Saken blir aldri ut av verden - den vil alltid følge dem. Jeg er realist og ikke negativ - les tråden og se at ting blir hengende igjen - joda, også FB saken her nå blir han ikke ferdig med - den blir hengende som et slør .... Dessverre.

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Saken blir aldri ut av verden - den vil alltid følge dem. Jeg er realist og ikke negativ - les tråden og se at ting blir hengende igjen - joda, også FB saken her nå blir han ikke ferdig med - den blir hengende som et slør .... Dessverre.

Det er ikke noen motsetning mellom "realist" og "negativ". Den negative vil oppfatte seg selv som realist, realisten vil ofte bli oppfattet av andre som negativ. Problemet er at man ikke kan gjøre en objektiv vurdering av seg selv.

 

Du er ikke realist, du er kyniker. Realisme er å ta ting for det de er, ikke for det de pleier å være.

 

Geir :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hun lar ikke logg ligge .... smart - lurer hvorfor hun fjerner den da. For å skjule noe ... er det smart å skjule noe fra en man bør bygge tillit til. Ikke det at han trenger å lese, men har muligheten. Ja, jeg tror hun er så dum at hun lot han ligge det kanskje ikke for å prate, men for å få til å følge med på veggen hans - har han skjult for andre enn venner, så må hun nesten la han ligge for å følge med.

 

Ehhhm.. jeg tror TS mente at en EVENTUELL logg som kunne bevise noe hadde blitt slettet. Han sier ikke at hun sletter HELE loggen, eller deler av den.

 

Og forresten. Du sier du er en realist? Da må du se saken fra alle sider. Det du gjør nå er å male alt sort basert på egne erfaringer. Det som gjaldt for dine ekser, gjelder nødvendigvis ikke for denne jenta!

 

 

 

Postet av anonym: b3a138f00b8768b0dd5ff4e3295876a6

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...