Gå til innhold

Hvor mye kan jeg ta for en XP 2000 ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal bytte CPU nå til 2n XP 2500 i forbindelse med kjøp av OEM OS

Får jeg 450 - 500 kr for den ? ser ny pris er rundt 630 kr

den har aldri vært overklokket eller lignende

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med den prisen en XP2000+ ligger på nå, ville jeg aldri ha kjøpt den for mere enn 200-300 kr... Men på QXL o.l. er det utrolig hvor mye penger folk er villige til å betale for ting og tang...

Skrevet

XP2000 koster 505kr nå. Prisen gjelder Tbred som er både kjølig og veldig lett å overklokke.

Hvis den du har en en palomino, ikke forvent over 400kr for den. Er det en Tbred kan du kanskje få opp mot 500kr for den hvis du selger den lokalt. (slik at kjøper slipper å betale porto)

Solgte forresten en Palomino 1800+ i forrige uke for 350kr og var egentlig fornøyd med det. (kjøper også) Jeg synes i hvertfall det er greit å sette en passe lav pris så jeg får solgt greiene relativt lett.

Skrevet

Med den prisen en XP2000+ ligger på nå, ville jeg aldri ha kjøpt den for mere enn 200-300 kr... Men på QXL o.l. er det utrolig hvor mye penger folk er villige til å betale for ting og tang...

Ja :lol: Pappa kjøpte en bærbar pc på 90mhz og 32MB ram og docking ladestasjon for 1000,- :lol:

Skrevet

Behøver jo ikke og være så ille det da LoS. Kommer ann på hva han skal bruke den til. Tenker på og kjøpe en Celeron266 i en bærbar med 32mb ram for 2500kr jeg. Er ikke så gale pris imo.

Og en XP2000 er verdt 300kr max. Jeg selger en inkl porto nå får 350kr.

Fikk btw byttet en XP2000 (uåpnet) til en XP2500 for 271kr på flexi data da. Det er ikke noe man klager over.

Skulle vell beholdt den XP2000èn. Den var laget slik at du kunne se veiene ifra kjernen og til broene. Det var noe nytt for meg iallefall. Var sikkert 50-100stk. Fikk ikke sjekket stepping siden jeg hadde dårlig tid.

Skrevet

Når det gjelder salg, så er det egentlig en individuell sak som alt i alt havner på den kjøperen det gjelder. Altså, du kan finne et nøtteskall av en person som er dum nok til å gi 6-700,- for den. Det gjelder bare å finne rette personen å selge til. Ikke gå etter den første som melder seg, men se om der kan være noe marked for akkurat det du skal selge. Med flere interesserte, kan en lett begynne å få prisen til å stige litt... Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...