Gå til innhold

Sniktitt: Battlefield 3 (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Men jeg lurer på hvorfor dette blir nedgradert til konsoll? skjønner ikke hvorfor PS3 ikke skulle klare å kjøre det fulle BF3 :(

 

Spm A) Det blir ikke mye "nedgradert". DICE har selv sagt at det ikke kommer til å bli noe stor forskjell. Klart, det vil definitivt se mer "polished" ut på PC (og med 64 players), men likevel outstanding grafikk til PS og xbox også.

 

Spm B) Ehm, er du seriøs? :ermm:

Endret av Frode789
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Beklager digresjonen, men dette har jeg lurt på lenge: Hvor får dere de sinnsykt store skjermbildene fra?

Har gamer.no en skjerm på kontoret som støtter 4000x2500 oppløsning?

Wild guess; screens kommer direkte fra EA/DICE. Gamer.no har neppe prøvd BF3 på egne kontorer, artikkelen starter tross alt med "LOS ANGELES (Gamer.no)".

Lenke til kommentar

Blir spanande å sjå kor små eller store 'nedgraderingar' dei må gjere for oss konsollgamers. Eg skal ha dette til XBOX.

 

At DICE seier at spelet ikkje blir 'betydeleg' dårlegare på konsoll betyr i grunn særs lite. Dei hadde sjølvsagt aldri hevda at dei leverte eit 'sub-par' produkt til konsollane. Eg reknar med at ein stor del av den aktuelle kundebasa sitt med konsoll. Så eg forbehold meg særs roleg til kva dei hevdar og ikkje hevdar. Men vonar dei visar spelet frå XBOX eller PS3 snart.

Lenke til kommentar
Blir spanande å sjå kor små eller store 'nedgraderingar' dei må gjere for oss konsollgamers. Eg skal ha dette til XBOX.

 

Grafikken kommer definitivt til å være en del dårligere enn på pc, og så blir jeg overrasket om de ikke må kutte ned på antall spillere pr brett i multiplayer. Tipper brettene blir noe nedskalert også.

Lenke til kommentar
Blir spanande å sjå kor små eller store 'nedgraderingar' dei må gjere for oss konsollgamers. Eg skal ha dette til XBOX.

 

Grafikken kommer definitivt til å være en del dårligere enn på pc, og så blir jeg overrasket om de ikke må kutte ned på antall spillere pr brett i multiplayer. Tipper brettene blir noe nedskalert også.

 

Det er allerede bekreftet at det blir 24p på konsoll, og 64 på pc. Dette for å kunne ha store maps (ikke nedskalert ift. 24p maps på PC), også på konsoll. DICE har betrygget at det vil være nok plass til å f. eks fly med jet der også selvsagt (conquest) :) Grafikkforskjellen blir som sagt neppe noe stor forskjell.

Endret av Frode789
Lenke til kommentar

Det er vel også bekrefta at karta blir nedskalert til konsoll. Funkar ikkje med 24 spillere og eit map som er tilpassa 64. Blir ikkje krig av det. Litt synd då eg har gleda meg virkeleg masse til gjensyn med Karkand, Wake island, sharki peninsula og Gulf of oman. Dt blir uansett xbox-versjonen her så eg får ta til takke som det heiter ;)

Lenke til kommentar

Grafikkforskjellen blir som sagt neppe noe stor forskjell.

Undrast kva for kjelde du har på det?

 

Frostbite2-traileren fra E3, hvor de brukte både PC og PS3 kanskje?

 

Blir uansett tidenes spill. ALRIGHT!

Unaudsynt å svare som ein prepubertal fjortis. Eg spurde, fordi eg har ikkje sett noko.

Kunne du lenka til video av dette?

 

Refererar du til tech-demoen der ein kar spring sidelengs og utførar eit par animasjonar?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...