Gå til innhold

Motorola tilbake på det norske markede med Defy...


Anbefalte innlegg

Hadde vært greit å høre om synspunktene på Motorola Defy.

 

Går ut i fra at noen allerede sitter med erfaringer.

 

Motorola var jo et ganske annerkjendt merke for en del år tilbake. I alle fall var den populær blandt mange. Men den gangen var det jo ikke noen smarttelefoner.

 

Nå er altså Motorola tilbake med smarttelefonen:

Motorola Defy

Pris ca. 2.500,-

Android 2.1, skjerm 3.7"

Gorilla Glass

Vantett og støtsikker

 

Lurer selv på å kjøpe en sånn telefon.....

Endret av mobja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har også tenkt litt på denne. Det jeg har lest av tilbakemeldinger på denne mobilen er bare positivt. Eneste negative er vel at den kun blir levert med Android 2.2. Er mange som leverer med 2.3 nå. Ellers har den stort batteri og tåler en klask og sprut. Det er vel den eneste Android telefonen ute som tåler slikt. Motorola har jo lagd gode telefoner før, så kan jo tenkes at de klarer det fint enda.

Og er greit å gå mot strømmen av Asiatiske produkter. Det er nok produkter det står "made in china" på.

Lenke til kommentar

Jeg har også tenkt litt på denne. Det jeg har lest av tilbakemeldinger på denne mobilen er bare positivt. Eneste negative er vel at den kun blir levert med Android 2.2. Er mange som leverer med 2.3 nå. Ellers har den stort batteri og tåler en klask og sprut. Det er vel den eneste Android telefonen ute som tåler slikt. Motorola har jo lagd gode telefoner før, så kan jo tenkes at de klarer det fint enda.

Og er greit å gå mot strømmen av Asiatiske produkter. Det er nok produkter det står "made in china" på.

 

Har den Android2.2, jeg trodde den hadde 2.1??

se anonse elkjøp

Men har en anelse om at det er en bra telefon, tross det. :yes:

Endret av mobja
Lenke til kommentar

Kjøpte denne til min kone, etter at hun fikk nok av HTC Legend... Legend er plagsomt treg, hakker i menyene, og plages med dårlig lyd og masse ekko...

 

Var derfor veldig spent på hennes erfaringer med Motorola Defy, og hun har kun lovord. Den har aldri hengt seg, alt glir glatt, og det er svært god lyd i samtale.

Hun syntes også det var enklere å bruke Defy enn Htc Legend?.. Noe jeg ikke helt vet hvorfor..

 

Det eneste minuset er at det ikke funker å legge til facebook konto på telefonlista... Har sjekket litt diverse forum, og dette ser ut til å være et gjennomgående problem i land uten Motoblur.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...