Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hvordan oppfører du deg når det kommer en person du er tiltrukket av inn i rommet? Endrer du kroppsspråk eller væremåte? Klarer du å slappe av, eller blir du helt skjelven? Interessant å høre hvordan folk oppfører seg i slike situajoner, og hvordan de tolker eget kroppsspråk.

 

:D

 

Og meg? Jo, kan jo bare si at dersom det kommer en interessant person inn i rommet blir jeg stille, klistrer på et realt pokerface, blir stiv som en stokk, og virker kjølig. Jeg unngår all øyekontakt, smiler ikke, og holder meg lengst mulig unna.( Supersjenert, så det blir desverre slik... Er veldig sosial så fort jeg er trygg på personer, og/eller ikke føler at andre dømmer meg ) Og ja, har naturligvis innsett at slikt kroppsspråk osv. ikke fører NOEN som helst vei :p Alt jeg gjør virker mot sin hensikt.

 

Sincerly, una chica.

 

Postet av anonym: 03832ad69d5370850ed1b140224bad73

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For litt siden sA jeg den vakreste jenta verden har skapt.

Blikket hennes møtte mitt, ved en tilfeldighet. Da øynene hennes fokuserte pA mine eksploderte kroppen min. Blodet bruset i kroppen som coca-cola med mentos. Tungen ble helt nummen, øynene ble fylt opp med vann, jeg skalv som om jeg hadde influensa, og svetten klistret seg til klærne. Det føltes ut som om noen hadde helt en bøtte med isvann over meg. Jeg ble etter en stund klar over hvor vamt ansiktet mitt var, og da jeg skjønte at jeg var rød i ansiktet som en tomat var det ingenting jeg hadde mer lyst til en å ta halspipen min og rive den i stykker og forlate mitt patetiske liv.

 

Just kiddin' - jeg var selvsagt helt kul'n.

Lenke til kommentar

For litt siden sA jeg den vakreste jenta verden har skapt.

Blikket hennes møtte mitt, ved en tilfeldighet. Da øynene hennes fokuserte pA mine eksploderte kroppen min. Blodet bruset i kroppen som coca-cola med mentos. Tungen ble helt nummen, øynene ble fylt opp med vann, jeg skalv som om jeg hadde influensa, og svetten klistret seg til klærne. Det føltes ut som om noen hadde helt en bøtte med isvann over meg. Jeg ble etter en stund klar over hvor vamt ansiktet mitt var, og da jeg skjønte at jeg var rød i ansiktet som en tomat var det ingenting jeg hadde mer lyst til en å ta halspipen min og rive den i stykker og forlate mitt patetiske liv.

 

Just kiddin' - jeg var selvsagt helt kul'n.

 

That's so me, og det er ikke noe "just kiddin'"... :p

 

- TS.

 

Postet av anonym: 03832ad69d5370850ed1b140224bad73

Lenke til kommentar

Jeg får bølger i magen og blir kjempe nervøs. Blir faktisk ganske kald, tør ikke se personen i øynene, ei heller snakke med vedkommende. Veldig dårlig framgangsmåte som absolutt ikke fungerer.

 

Men de gangene jeg føler meg litt tøff og tenker at NÅ skal det skje noe, så prøver jeg så godt jeg kan å holde meg i nærheten av personen, si ting litt høyere, prøve å komme med noe interressant osv. Jeg snubler som oftest veldig i ordene, sier teite ting, og rødmer lett. Og har på følelsen av at alle i rommet skjønner at jeg liker personen, derfor gjør det det enda vanskeligere.

 

Frustrerende.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Uff. Jeg blir utrolig dum. Jeg er vanligvis normalt intelligent og oppegående, men med en gang jeg havner i samme rom som en som gir meg kriblinger i magen skjer det noe. Hodet mitt faller omtrent av, jeg klarer virkelig ikke snakke for meg. Rødmer og prøver å være normal, og prøver å være morsom. Uffsann :D

 

Det har heldigvis gått bra da allikevel. Jeg fikk gutten jeg ville ha på tross av det.

Endret av Minnie_
Lenke til kommentar

Selv prøver jeg å være normal, men feiler vel litt der. Prøver jo å vise frem de gode/positive sidene, men har erfart at det bare blir tull. Så nå driter jeg litt i hvordan jeg fremstår og bare er meg. Prøver å ta initiativ, hvis ikke skjer det jo ingenting. I hvert fall når en er gutt.

 

Har en jente som jeg liker, som kanskje oppfører seg noe likt deg TS. Hun var vanskelig å bli kjent med, og tok litt tid før hun slapp meg inn. Men da vi begynte å snakke sammen var hun bare herlig morsom og la ut om ting. En skikkelig heilomvending faktisk. Derimot stopper det der, da hun ikke tar initiativ til så mye mer, med mindre jeg starter. Men da følger hun som regel opp også da.

Lenke til kommentar

Jeg oppfører meg omtrent likedan mot sjarmfulle jenter, vanlige jenter, stygge jenter og gutter. Slik har det vært de periodene jeg var single, og det samme når jeg har kjæreste.

 

---

PS: Personer som ser på oss, og personer som smiler til oss, liker vi lettere. Det er derfor ingen grunn til å være utilgjengelig. Er man ute etter et ligg, eller et forhold? :-)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...