Gå til innhold

Sniktitt: Batman: Arkham City (PC, PS3, X360)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Så du kan ikke skaffe deg en Xbox 360 kontroller og hooke den opp til pcen? Det har jeg gjort. GFWL funker fett for meg ihvertfall. Og jeg får nok 60 FPS, 8xAA og 1080p med Batman Arkham City som jeg gjorde det Arkham Asylum! Styrer unna konsollversjoner lett her!

Og gamescore og trophies gjelder ikke en prikk for meg lengre, bare jeg får den beste versjonen med grafikk og flyt så er jeg fornøyd!

 

Jo, jeg kan, men jeg har alt to trådløse kontrollere og en arkadestikke liggende, jeg har ikke noe stort ønske om å kjøpe enda mer utstyr. Spesielt ikke når det er for et behov som er veldig lite. Drar selv Arkham Asylum på maks, men jeg er mer opptatt av å ha det gøy når jeg spiller enn hvor pent det ser ut. Grafikken er uansett god på konsoll, og da gidder jeg ikke ofre den biten en tanke.

Lenke til kommentar

Så du kan ikke skaffe deg en Xbox 360 kontroller og hooke den opp til pcen? Det har jeg gjort. GFWL funker fett for meg ihvertfall. Og jeg får nok 60 FPS, 8xAA og 1080p med Batman Arkham City som jeg gjorde det Arkham Asylum! Styrer unna konsollversjoner lett her!

Og gamescore og trophies gjelder ikke en prikk for meg lengre, bare jeg får den beste versjonen med grafikk og flyt så er jeg fornøyd!

 

Jo, jeg kan, men jeg har alt to trådløse kontrollere og en arkadestikke liggende, jeg har ikke noe stort ønske om å kjøpe enda mer utstyr. Spesielt ikke når det er for et behov som er veldig lite. Drar selv Arkham Asylum på maks, men jeg er mer opptatt av å ha det gøy når jeg spiller enn hvor pent det ser ut. Grafikken er uansett god på konsoll, og da gidder jeg ikke ofre den biten en tanke.

 

Du trenger ikke å kjøpe flere kontrollere om du allerede har x360-kontrollere (sånn i tilfelle du ikke visste det)

 

AtW

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket det fungerer det bare med kablet kontroller på PC'en. Å bare skru på en trådløs fungerer i hvert fall ikke, og som jeg skrev: jeg er ikke interessert i å kjøpe mer utstyr når behovet ikke er større.

 

Du trenger en liten (billig) mottaker (bare en usb sak med en mottakerantenne på, microsoft selger den for seg selv eller bundlet med kontrolleren). Men om du ikke har den fra før, så må du skaffe deg litt mer utstyr ja.

 

AtW

Lenke til kommentar

Ser frem til dette ja. Har handlet nytt skjermkort så nesten ha det på PC ;). Eneste som bekymrer litt er kontrollene, selv om jeg syntes de funket helt greit i AA.

 

Som tidligere nevnt, det er bare å bruke en vanlig joypad, feks x360-padden.

Kan muligens bruke bruke PS3-kontrolleren. Fikk den til å funke i The Witcher 2 nå nettopp (med MotioninJoy satt til å emulere Xbox360-kontrolleren). AA er ikke installert, ellers hadde jeg prøvd med det.

Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket det fungerer det bare med kablet kontroller på PC'en. Å bare skru på en trådløs fungerer i hvert fall ikke, og som jeg skrev: jeg er ikke interessert i å kjøpe mer utstyr når behovet ikke er større.

 

Du trenger en liten (billig) mottaker (bare en usb sak med en mottakerantenne på, microsoft selger den for seg selv eller bundlet med kontrolleren). Men om du ikke har den fra før, så må du skaffe deg litt mer utstyr ja.

 

AtW

Kan bekrefte dette da jeg har brukt en billig trådløs sak fra DX som bare var plug and play. Kontrolleren fungerer i en god del spill og veldig ofte i bilspill som er veldig kjekt om man ikke gidder å dra frem ratt og pedaler for annledningen. Suverent å kunne bruke den trådløse 360 kontrolleren i PC spill.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Sist jeg sjekket det fungerer det bare med kablet kontroller på PC'en. Å bare skru på en trådløs fungerer i hvert fall ikke, og som jeg skrev: jeg er ikke interessert i å kjøpe mer utstyr når behovet ikke er større.

 

Du trenger en liten (billig) mottaker (bare en usb sak med en mottakerantenne på, microsoft selger den for seg selv eller bundlet med kontrolleren). Men om du ikke har den fra før, så må du skaffe deg litt mer utstyr ja.

 

AtW

Kan bekrefte dette da jeg har brukt en billig trådløs sak fra DX som bare var plug and play. Kontrolleren fungerer i en god del spill og veldig ofte i bilspill som er veldig kjekt om man ikke gidder å dra frem ratt og pedaler for annledningen. Suverent å kunne bruke den trådløse 360 kontrolleren i PC spill.

 

Det er noen få spill som ikke er direkte kompatible med joypads, men for de kan man også få software som sørger for kompabilitet som er mer generisk og da fungerer med alle spill (det kan såklart hende spillene ikke er egnet for joypad dog, iogmed at de ikke er designet for det)

 

AtW

Lenke til kommentar

Jeg håper forresten du mener "The Flying Graysons"?, isåfall er jo det en fin implementering for oss Batman-nerder ^^

 

Mesteparten av "The Flying Graysons" er vel døde, så det kan kanskje hende det er noen som prøver å etterligne dem. Men hva vet vel jeg, vi får vente å se til spillet kommer. ;)

 

Det kan du ha rett i. Ser jo nå etter de andre smakebitene jeg har blitt servert av Arkham City at det virker litt usannsynlig å se Robin trappe opp :p Hadde dog vært gøy

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...