Gå til innhold

Konkurranse: Vinn en Samsung Galaxy S II


Anbefalte innlegg

Har en billig, treg, sliten og delvis defekt Xperia X8, den kommer ikke til å holde ut et halvt år til, den låser seg ofte, batteriet vil nesten ikke lade, og jeg har ikke nok lagringsplass til musikken min engang... :cry: Har heller ingen mulighet til å skaffe meg en ny mobil nå.

Endret av JRMN
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ingen som tror at å skrive i denne tråden hjelper dem med å vinne vel? Håper jeg ihvertfall.

Regner ikke med det, men om jeg ser en skriver "jeg som akkurat kjøpte iPhone 4" og så ender opp med å vinne den, gjør det tapet enda surere, mens om en som kommer med sin 3-7 år gamle mobil vinner, så gjør det ikke like mye :) .

Lenke til kommentar

Alle i familien skulle på 60 årsdag til Bergen, og vi skulle ta fly alle sammen, jeg måtte ta et senere fly på grunn av eksamen. Det flyet de tok er forsvunnet, og både Norwegian og Politiet holder dette skjult for almennheten. Jeg vil ha denne telefonen, siden jeg ikke har mobiltelefon og vil prøve å ringe familien min som er forsvunnet, og kanskje til og med bortført av aliens. Er det noen som burde vinne denne er det nemlig meg... *snufs* :'(

Endret av Neppe
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...